خبرهای داغ:
به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود

برگزاری و اجرای ۳۰ طرح فرهنگی در فضای مجازی شاهرود

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از برگزاری و اجرای بیش از ۳۰ طرح فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۸۷۶۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری و اجرای ۳۰ طرح فرهنگی به صورت مجازی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت امر تبلیغ در فضای مجازی، از هر نوع امکانات و ابزار مدرن می‌توان در راستای تبلیغ دین استفاده کرد که یکی از این امکانات فضای مجازی است.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: در راستای بهره مندی از ظرفیت رسانه، واحد آموزش و رسانه موسسه فرهنگی بین الحرمین در ماه مبارک رمضان از ابزار تبلیغی اعم از شبکه‌های اجتماعی برای پاسخ به احکام و معارف دینی، پرسش و پاسخ، پاسخ به شبهات، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری کارگاه آموزشی، برگزاری مشاوره مذهبی، استفاده می‌کنند و در صدد هستند تا جلسات وبرنامه‌های فرهنگی را بصورت رایگان و آنلاین همیشه فعال نگه دارند.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: حضور کارشناسان متخصص ومجرب در فضای مجازی، با اطلاعات کافی و متعهد به مبانی اسلام، می‌تواند در نشر افکار صحیح، سهم به سزایی در ترویج فرهنگ اسلام داشته باشد.
گفتنی است، موسسه فرهنگی بین الحرمین در سال ۱۳۹۰ اولین مرکز مشاوره مجازی امورفرهنگی و اجتماعی کشور را راه اندازی نموده است و همچنین نماینده دانشگاه مجازی قرآن و حدیث در استان سمنان می‌باشد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ و ۰۲۳۳۲۲۲۷۱۴۹ تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار