خبرهای داغ:
مهمان ویژه روز قدس گرگان:

خط مقاومت پیروز میشود/ شاهد یک توطئه علیه فلسطین هستیم

شیخ "عبدالله صالح" جانشین دبیرکل جنبش عمل اسلامی بحرین :روز قدس فرقان بین مستکبران و مستضعفین است و در این روز مستضعفین به سلطه جویان آمده اند بگویند مرگ برامریکا.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۹۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان: شیخ عبدالله صالح جانشین دبیر کل جنبش عمل اسلامی بحرین مهمان ویژه مراسم روز قدس گرگان در مصلای وحدت این شهرستان و در بین عموم مردم اظهار داشت:این روز عظیم در بسیاری از کشور‌های اسلامی زنده نگه داشته میشود و این روزفرقان بین مستکبران و مستضعفین است و مستضعفین آمده اند تا به سلطه جویان بگویند مرگ برامریکا.
وی درادامه افزود:این همان مسیر بود که امام خمینی (ره) کاشت و این مسیر را امروز امام خامنه‌ای ادامه میدهند.
عبدالله صالح اذعان کرد:ما در بحرین از همان روز اول همپای مردم ایران و در برابر سلطه جویان همسو با ایران ایستاده ایم.
وی با بیان اینکه روز قدس امسال از اهمیت خاصی برخور دار است ابراز داشت:امسال روز قدس از ویژگی خاصی برخوردار است، زیرا ما شاهد یک توطئه علیه فلسطین هستیم.
جانشین دبیر کل جنبش عمل اسلامی بحرین خاطر نشان کرد:مردم بحرین مانندمردم ایران و دیگر کشور‌ها از شب گذشته رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند و از حقوق مردم فلسطین دفاع میکنند.
مهمان ویژه روز قدس گرگان در بخش دیگری از بیانات خود اذعان کرد:چهل سال است که ما شاهد پیروزی‌های جمهوری اسلامی و حامیان آن هستیم واگردر روز‌های اولیه که جمهوری اسلامی شکل گرفت جمهوری اسلامی تنها بود، اما دیگر تنها نیست، سوریه عراق، لبنان، افعانستان و دیگر کشور‌ها با او همره و همسو هستند وما اطمینان داریم خط مقاومت پیروز میشود و امریکا و رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و تا ۲۵ سال آینده دیگر اسرائیل باقی نخواهد ماند.
وی همچنین گفت:من به شما در روز جهانی قدس اطمینان میدهم مستضعفین بر مستکبرین پیروز خواهند شد و در منطقه خاورمیانه اسلام ناب محمدی شکل خواهد گرفت.
شیخ عبدالله صالح در پایان بیان کرد:ما (مردم بحرین) قلبا و در عمل با شما هستیم و همبستگی خود را با شما خواهیم داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار