خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

نیاز جامعه امروز«آتش به اختیار» عمل کردن در مباحث فرهنگی است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: امروز آن چیزی که نیاز است که بتوانیم در بحث فرهنگی استفاده کنیم «آتش به اختیار» عمل کردن است.
کد خبر: ۸۹۰۷۵۴۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

نیاز جامعه امروز«آتش به اختیار» عمل کردن در مباحث فرهنگی است به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی شامگاه امروز در نشست نخبگان و فعالان بسیج همدان با عنوان «هیئت اندیشه‌ورز اصحاب عشق» که در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز افتخاری شد که از وجود پربرکت یکی از یادگاران دفاع مقدس بهره بیشتری ببریم.

وی گفت: تذکراتی که مقام معظم رهبری به ما دادند تا اینکه به مسائل فرهنگی ورود یابیم باید به آن عقبه خود در انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس برگردیم و ببینیم که رمز موفقیت آن چه بود و نیاز امروز ما برای جنگ فرهنگی چیست؟

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد: باید بدانیم چگونه رزمندگان اسلام توانستند هشت سال جنگ سخت را با آن مشکلاتی که داشت پشت سر بگذارند و چگونه می‌توانیم امروز تجربه جنگ سخت را با فرماندهی جنگ نرم ادغام کنیم تا بتوانیم از برآیند این دو بردار صراط مستقیمی را استفاده کنیم تا از این جبهه موفق بیرون آییم.

وی گفت: به لطف خداوند در استان همدان این توفیق حاصل شد که نشست‌های مختلفی در موضوعات و مسائل مختلف سیاسی در استان به ویژه در بحث انتخابات برای پیشکسوتان در دفاع مقدس و کسانی که در مأموریت جنگ نرم شرکت دارند، داشته باشیم که بخش عظیمی از فعالیت‌ها و زحماتی که کشیده شد تا اینکه یک حضور پر رنگ مردمی در انتخابات داشته باشیم بر دوش پیشکسوتان بود.

سردار مجیدی با اشاره به حضور سردار سرلشگر رضایی در همدان افزود: امروز ما از تجربیات این فرمانده که فرماندهی جنگ سخت را برعهده داشتند، برای انجام مأموریت و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه امروز آن چیزی که نیاز است که بتوانیم در بحث فرهنگی استفاده کنیم «آتش به اختیار» عمل کردن است، تصریح کرد: امروز می‌خواهیم در انجام جنگ نرم و عملی کردن فرمایش مقام معظم رهبری «آتش به اختیار» را اجرایی کنیم.

انتها پیام/

ارسال نظرات