خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه کار فرهنگی جامعه را به سمت و سوی پیشرفت و توسعه پیش خواهد برد، گفت: متاسفانه در سطح شهرستان کار فرهنگی بسیار کم انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۷۵۱۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

کار فرهنگی جامعه را به سمت و سوی پیشرفت و توسعه پیش می‌بردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد با توجه به آیات سوره آل عمران بیان داشت: خداوند متعال در آیات متعدد سوره آل عمران به امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرده و به جرأت می توان گفت تمام آیات این سوره در همین خصوص است .

وی با بیان یک روایت از پیامبر اکرم(ص) گفت: بهترین مردم کسی است که تقوا داشته باشد و امر به معروف و نهی از منکر کند .

امام جمعه نهاوند در ادامه اظهار داشت: ملت ایران برای این نظام زحمت‌های فراوان کشیده‌اند و به فرموده امام خمینی(ره) حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و باید به آن توجه کرد و آن را حفظ کرد و اگر این اثر در همه جهان صورت گیرد زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند .

وی افزود: متاسفانه در حاشیه برخی از مراسم‌ها شاهد هستیم که از موسیقی‌های زننده استفاده می‌کنند حتی گاهی مشاهده می‌شود که این مراسم‌ها با شهادت ائمه(ع) تداخل داشته است؛ باید جلوی این گونه مراسم‌ها گرفته شود .

مغیثی دیگر مسئله مهم را حفظ وحدت جامعه دانست و با تاکید فراوان بر این مهم گفت: نظام جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب مرهون وحدت ملت بزرگ ایران بوده و هست و اگر این وحدت نبود این کشور تحت سلطه بیگانگان می‌ماند .

وی با بیان اینکه کار فرهنگی جامعه را به سمت و سوی پیشرفت و توسعه پیش خواهد برد، افزود: متاسفانه در سطح شهرستان کار فرهنگی بسیار کم انجام می‌شود اما هرچه کار فرهنگی را به سمت مسائل دینی و معنوی ببریم شهرستان کمتر مشکل فرهنگی خواهد داشت .

امام جمعه نهاوند در پایان با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم و صفر گفت: با هیئت‌های مذهبی که موسیقی و حرکت‌های غیرمتعارف انجام دهند و همچنین افراد متکدی و متخلف برخورد جدی خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات