خبرهای داغ:
رئیس شعبه ویژه بهداشت تعزیرات حکومتی همدان خبر داد

محکومیت 440 میلیون ریالی آرایشگاه‌های زنانه در تعزیرات همدان

رئیس شعبه ویژه بهداشت تعزیرات حکومتی همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 177 فقره پرونده تخلف آرایشگاه‌های زنانه با محکومیت 440 میلیون ریال در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۷۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

یونسی در گفتگو با خبرنگر خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 177 فقره پرونده آرایشگاه‌های زنانه با محکومیت 440 میلیون ریال در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین 83 فقره پرونده فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی با محکومیت 206 میلیون ریال تشکیل شده است.

وی ابراز داشت: براساس سياست‌هاي سازمان تعزيرات حكومتي و در راستاي حمايت از حقوق شهروندي با توجه به همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی در اجراي طرح ساماندهی آرایشگاه‌های زنانه و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط اکیپ گشت مشترک، آرایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها مورد بازرسی قرار گرفتند.

رئیس شعبه ویژه بهداشت تعزیرات حکومتی همدان تصریح کرد: در ادامه این بازرسی‌ها روز گذشته بیش از یک هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و بدون تاریخ کشف و توقیف و واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تعداد73 واحد صنفی در استان مورد بازرسی قرار گرفته است، گفت: در این راستا 29 فقره پرونده تشکیل و تعداد 12 مورد تذکر و یک واحد آرایشگاه نیز اخطار پلمب دریافت کردند.

یونسی یادآور شد: در راستای رفاه حال شهروندان شعبه پنجم ویژه بهداشت مركز استان و كليه شعب شهرستان‌هاي تابعه برای رسيدگي فوري به شكايات حضوري مردمي در خصوص تخلفات حوزه بهداشت، دارو و درمان اختصاص يافته است.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان مي‌توانند شكايات كتبي خود را حضوری به شعب مزبور تقديم و يا از طریق تلفن گویای 135 و سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای tazirat135.ir به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات