خبرهای داغ:
حجت الاسلام غفاری در گفتگو با بسیج:

رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بصیرت‌افزایی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بصیرت‌افزایی و عمق بخشیدن به باورهای دینی و اعتقادی است.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۹۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

حجت الاسلام محمد غفاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرصت مغتنمی برای آشنایی نیروهای سپاه و بسیج با آثار علامه شهید مرتضی مطهری و ارتقای روحیه معنوی و بصیرت دینی است.

وی افزود: رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بصیرت‌افزایی و عمق بخشیدن به باورهای دینی و اعتقادی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه امسال هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت است، گفت: به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در این هفته پیش بینی و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی افزود: برگزاری همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج، حضور در مزار شهدا، غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر و  دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

غفاری عنوان کرد: برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی از آثار شهید مطهری، یادواره‌ شهدای روحانی و معلم و... نیز بخشی از برنامه‌هایی است که در هفته عقیدتی سیاسی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار