خبرهای داغ:
استاندار گلستان؛

ناهماهنگی در بخش جمع‌آوری و ساماندهی اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس /حضور خیرین برای ساخت یادمان‌های شهدای گمنام

استاندار گلستان گفت:همه ما تعهد اخلاقی، وجدانی و تاریخی به شهدا و مقوله دفاع مقدس داریم و باید تلاش کنیم تا از منابع مختلف مسائل مالی برنامه ها را حل کنیم
کد خبر: ۸۷۱۰۸۲۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو پیش ازظهر ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: نوعی درهم ریختگی و ناهماهنگی در بخش جمع‌آوری و ساماندهی اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس در استان وجود دارد که باید با توجه به آئین‌نامه و تعریف کارها در  زمینه تصحیح آن اقدام و عمل داشته باشیم.

 وی با اشاره به مباحث مالی مطرح شده بیان کرد: همه ما تعهد اخلاقی، وجدانی و تاریخی به شهدا و مقوله دفاع مقدس داریم و باید تلاش کنیم تا از منابع مختلف مسائل مالی برنامه ها را حل کنیم لذا شهدا برای همه ما هستند و با همه اصرار، اقدام و اعتماد باید این مسئله اتفاق بیفتد.
 استاندار گلستان با اشاره به حضور خیرین برای ساخت یادمان‌های شهدای گمنام اذعان کرد:می توان برای اتمام برخی پروژه های مربوط به حوزه ایثار و شهادت از ظرفیت خیران و حتی خانواده های شهدا استفاده کرد.

وی افزود :مردم همانگونه که برای امام حسین (ع) وقف می کنند، راه شهدا هم از راه امام حسین (ع) جدا نیست، بنابراین می توان از این ظرفیت استفاده کرد که نیازمند انجام کار فرهنگی است.

صادقلو گفت: باید شورای داوری این آثار و کتب جمع‌آوری شده این آثار و حرف‌ها را بررسی کرده و در راستای راستی‌آزمائی این آثار و حرف‌های زده شده اقدام شود و واقعییات را دنبال کنند.

وی افزود: باید در این زمینه عرصه‌های مختلف را در جنگ دید به عنوان  نمونه آموزش و پرورش و دانش آموزان  و یا نقش مدیران در جنگ نیز دیده شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد:شیوه تیمی کار تألیف کتاب را جلو ببریم، برجستگی های جنگ در استان را شناسایی کرده و این افراد را ثبت ملی کرده و برایشان یک روز در نظر گرفته شود.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار