خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گالیکش ؛

انقلاب اسلامی به لطف الهی روز به روز مقتدر تر از گذشته است

فرمانده سپاه ناحیه گالیکش گفت: امام خمینی (ره) در راه خدا و برای خدا قیام کرد تا برخی اهداف کلان و والا را تحقق کند .
کد خبر: ۸۶۸۸۶۴۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،سرهنگ رحمانی در خصوص بزرگداشت بیست هفتمین سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی امام عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) در راه خدا و برای خدا قیام کرد تا برخی اهداف کلان و والا را تحقق کند .
وی افزود:ایشان با انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار گرفت تا آن اهداف که از جنس اهداف تمام انبیای الهی است حاصل شود.
فرمانده سپاه گالیکش با بیان این مطلب که آرا و اندیشه های سیاسی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ریشه در اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی دارد ،بیان داشت :وقتی از خط امام و راه امام و مکتب امام سخن به میان می آید منظور راهی است که در پیمودن آن آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی تحقق می یابد .
رحمانی در ادامه افزود:بنابراین شناخت آرمان امام (ره) برای پیاده سازی احکام اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی لازم است لذا امام در راه این قیام متحمل رنج ها و سختی فراوانی بود تا این انقلاب با پایمردی و ایثارگری و پذیرش مردم به شرفیت و پیروزی رسید .
وی تصریح کرد:امروز بعد از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم میل و تلاش تمامی بدخواهان این انقلاب شاهد این هستیم که انقلاب اسلامی به لطف الهی روز به روز تحت هدایت های مقام معظم رهبری مقتدر تر از گذشته است و اکنون نظام و ایران نظامی مقتدر و تاثیر گذار و تعیین کننده در منطقه و جهان است .
فرمانده سپاه گالیکش خاطرنشان کرد:این موقعیت برای ملت ایران موقعیت عزت افتخار و سربلندی از یک سو و موقعیتی غیر قابل قبول برای دشمنان این ملت از سوی دیگر است که این اقتدار حاصل ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی به سر کردگی امریکاست. 
رحمانی با اشاره به وظیفه ملت ایران نسبت به آرمانهای امام اذعان کرد: ملت ایران در پرتو انقلابی گری روحیه انقلاب و روحیه جهادی با تقدیم دهها هزار شهید و ایثارگری و فداکار به این موقعیت ارزشمند دست یافته است و وظیفه ما امروز حفاظت و صیانت از راه امام سیره امام اهداف و افکار و اندیشه های امام عظیم الشان انقلاب اسلامی است . 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار