خبرهای داغ:
فعال فرهنگی و اجتماعی گرگان :

کشور نیاز به شهیدان فرهنگی دارد/ هدف شهدا نابودی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود

فرساد :اصلی ترین هدف راهیان نور واردوهای جهادی ادامه مسیر شهدا در عصر حاضر است.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۳۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ علیرضا فرساد فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج در شلمچه اظهار کرد :در فضای بیرون از مناطق عملیاتی برای نسل دریافت و شناخت خیلی سخت و غیر ممکن است حتی اگر در فیلم ها و مطالب ، بازی ها وسایر فعالیتهای فرهنگی که جبهه انقلاب اسلامی در حال انجام است آن مفهوم و مطلب به صورت کامل نمی تواند برسد ولی وقتی جوانان امروز ما از همه اقشار و سلایق در این منطقه حاظر می شوند به واقع درک پیام شهدا و راه آنها برای این نسل آسان تر است .

وی درادامه افزود : انتظار شهدا این است که هدف بالای شهدا که مبارزه با استکبار واستعمار است راادامه بدهیم تا بتوانیم استکبار جهانی را نابود و روبروی رژیم صهیونیستی بایستیم و به فرمان امام خمینی (ره) که فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود را در صحنه واقعیت ببینیم.

فرساد خاطر نشان کرد:شهدا همان کسانی بودند که بر لباسهایشان نوشته بودند که آمدیم انتقام سیلی زهرا بگیریم .. این یک پیام برای ما دارد که منظور آنها این است که در هر جای جهان که ظلمی به مظلومی می شود با آن مقابله کنیم و امروز برادران ما در سوریه همین کار را دارند می کنند وجنگ در سوریه این نیست که ما بخواهیم به متهدین خودمان کمک بکنیم هدف این است که داریم به مظلم کمک میکنیم همین طور در فلسطین، لبنان ، سوریه ، بحرین و یمن یا در هر جای جهان هدف شهدا این بود و از ما هم همین انتظار دارند و راه آنها و مسیر آنها که مبارزه با استکبار بود را دنبال بکنیم .

این فعال فرهنگی در پاسخ به این سوال که چرا عده ای دست دوستی به دشمنان داده و با آنان رابطه دوستانه برقرار کرده اند گفت :کسی که دست دوستی به استکبار می دهد آن شخص را می توان یک نفوذی است لذا جریانی که امروز در کشور قالب هست ، کشور را هم از لحاظ اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی وابسته میکند به استکبارو این جریان از نظر رهبری و امام راحل و اندیشه های انقلاب اسلامی مردود است حتی اگر در اصلی ترین قوای نظام هم مسئولیت داشته باشد .

فرساد اضافه کرد : ما باید مشکلات کشورمان را ، مسائلی که وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران با آن دسته پنجه نرم می کند را در داخل کشور حل کرده و بدانیم مشکلات ما ربطی به مذاکره و تحریم ندارد و بنده اعتقاد دارم که رهبر معظم انقلاب که این سال را اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده اند برگرفته از یک دغدغه جدی آن بزرگوار است که هیچ کسی به خوبی حرف رهبری را درک نمی کند غیر از یک سری از ارگان های خدوم مانند سپاه و بسیج .

وی ادامه داد : تفکر اینکه که باید روی میز مذاکره با آمریکا بنشینیم ، از امام و رهبری نیست ، این آقایان به گونه ای این رفتارهارا بروز می دهند انگار سالهاست منتظر دوستی و مودت بین ایران وآمریکا هستند یعنی اصلا این ها از همان زمان جنگ هم فکر انقلابی ندارند بلکه ماهیت آنان غرب زده بوده و تنها لباس یک رزمنده را بر تن داشتند .

فعال فرهنگی شهرستان گرگان در پاسخ به اینکه بهترین آرزوی شما در جوار شهدا چیست اذعان کرد:بالاترین آرزوی من این هست که انشاا... امید به خدا بتوانیم مسیر شهدا را ادامه بدهیم چه در حوزه نظامی جنگ سخت وچه در حوزه جنگ نرم و آن تفکر، آرمان و خواسته ای که شهدا داشتند را در صحنه واقعی اجرا بکنیم .

علیرضا فرساد در پایان گفت :کشور نیاز به شهیدان فرهنگی دارد ، کسانی که بتوانند مقاومت و ایستادگی بکنند و خون بدهند . من اعتقاد دارم اگر ما بتوانیم در صحنه فرهنگی هم خوب کار بکنیم خیلی سخت تر از جنگ سخت می توانیم به دشمن ضربه بزنیم و انشا الله که بتوانیم خواسته شهدا را بدون تحریف ادامه بدهیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار