خبرهای داغ:
در دهه مبارک فجر برگزار شد:

دهمین یادواره 11 شهید مسجد امام حسین(ع )شهرستان گالیکش

دهمین یادواره 11 شهید مسجد امام حسین(ع )شهرستان گالیکش با حضور پرشور بسیجیان پایگاه ها و مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۴۸۹۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سخنران جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان گنبد دراین مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت گفت: در مقابل اسم و یاد شهدا سرتعظیم فرود می‌آوریم.

حجت‌الاسلام حسین اصلانی افزود: شهدا تفسیر ایستادگی و مقاومت حضرت ابراهیم در مقابل نمرود، مبارزه موسی در برابر فرعون، مبارزه رسول‌الله ( ص) با کفار قریش، مبارزه حضرت علی (علیهم‌السلام) با سه جبهه زر و زور و تزویر و مبارزه و ایستادگی امام حسین (علیهم‌السلام) هستند.

وی افزود: شهیدان باجان فشانی و ایثار خون خود به ما یادآور شدند که ایستادگی و مبارزه در برابر طاغوت افسانه نیست و در جنگ تحمیلی که دشمنان از تمام دنیا می‌خواستند چراغ انقلاب اسلامی را خاموش کنند، شهدا با نثار جان خود نگذاشتند این اتفاق رخ دهد.

حجت‌الاسلام اصلانی تصریح کرد: این همان بنیان مرصوص و سد آهنی است که در جان مردم ما نیز عمق و ارتفاع دارد و نام شهدا امروز لرزه بر اندام دشمنان به‌ویژه آمریکا انداخته است.

وی داشتن رابطه عاشقانه باخدا و استحکام و استواری در مقابل دشمنان را از ویژگی‌های شهدای انقلاب برشمرد و گفت: این ویژگی‌ها، ویژگی‌های ملت ایران نیز هست و شهدا سند شما مردم در این زمینه محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی پای آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند و این ایستادگی را تا اعتلای کلمه لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار