خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا :

جبهه مقاومت تمام معادلات عربستان وترکیه را به هم ریخته است

کد خبر: ۸۶۱۷۸۹۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گالیکش؛کریمی اول جانشین فرماندهی سپاه نینوا در مراسم یادواره139 شهید شهرستان گالیکش گفت:پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تمام معادلات شرق وغرب به هم بریزد ، چرا که این انقلاب اسلامی بر محور خدا حرکت می کند ودشمنی با آن استمرار دارد وهرگز ما به عنوان ملت بزرگ ایران نباید از دشمنی دشمن غفلت بکنیم.

وی با اشاره به اینکه مولفه هایی که ما را در طول انقلاب اسلامی چه قبل ازپیروزی ،چه در حین پیروزی وچه در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان پیروزمان نگه داشته است فرمودند:در درون انقلاب اسلامی عنصر مقاومت با عث شد که ما در مقابل آمریکا پیروز شویم ،که این عنصر 3 مولفه اساسی دارد یکی توکل به خدا می باشد.

کریمی اول تصریح کرد: افراد زیادی بودند در زمانی که امام نهضتش را شروع کرد به آن بزرگوار اعلام نمودند با چه چیزی می خواهید در مقابل آمریکا بجنگید که امام به صراحت فرمودند:نصرت الهی با ما است.عنصر دوم اطاعت از ولایت است ،ملت ایران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی گوش به فرمان الهی بود.

وی عنصر سوم جبهه مقاومت را روحیه جهاد وشهادت طلبی بیان کرد و گفت :این عنصر برگرفته از مکتب حسینی وتفکر عاشورایی می باشد ،این جبهه هرگز زیر بار ظلم نمی رود چرا که پرورش یافته ی مکتب حسین بن علی(ع) می باشد.

جانشین سپاه نینوا خاطر نشان کرد:امروز ملت بزرگوار ایران تسلیم نماد حق وجایگاه ولایت امام خامنه ای مدظله العالی است،میراث این اندیشه استقامت وپایداری است واین راه واندیشه با خطرهای بزرگی روبروست با محاصره ،با ترور،نامردیها روبروست ،اما عنصر ایستادگی واستقامت باعث می شود که از همه این بحران ها عبور کنیم.

کریمی اول بیان کرد :37 سال از انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را ازبین ببرند .

این مقام مسئول با اشاره به حوادث دنیای کنونی گفت:حوادثی که شما امروز در جهان اسلام می بینید دقیقا در راستای از بین بردن تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است،امروز باید به عمق مسئله پی برد،این همه خباثت وخیانت برای این است که ندای انقلاب اسلامی وپیام آن که از ایران اسلامی بلند شده است به گوش ملت های مسلمان وآزادیخواهان جهان نرسد،چون هرجا که پیام انقلاب اسلامی رسیده است خار چشم دشمنان شده است.

وی همچنین اذعان کرد :امروز نمی توان فریاد اسلام خواهی را خاموش کرد .آیا یزید توانست راه واندیشه امام حسین(ع) را خاموش کند؟امروز راه واندیشه حسینی تلالوء ونورانیتی دارد که با گذر زمان نیز خاموش نمی شود.همان طور که در عرصه بین المللی می بینیم امروز جبهه مقاومت تمام معادلات آمریکا،اسرائیل،عربستان وترکیه را به هم ریخته است چرا که اراده خداوندی بر این است که جبهه مقاومت پیروز این صحنه هایی باشد که دشمن برای آن به وجود آورده است.

جانشین سپاه نینوا در ادامه با اشاره به قطع رابطه سیاسی با رژیم سعودی گفت:ما از قطع رابطه با این کشورها واهمه نداریم ونیازی به این روابط نداریم ،ما قطعا نیازبه این داریم که وحدت جامعه حفظ شود.

حسین کریمی اول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوه انتخابات اظهار کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم وبه گفته مقام عظمای ولایت ملت ایران بار دیگر وفاداری خود را به نظام وانقلاب اسلامی ثابت خواهند کرد .ما باید مواظب اهداف دشمن باشیم بعد از آنکه دشمن 2 راهبرد برای ملت ایران طراحی کرد(راهبرد جنگ وتحریم)به این نتیجه رسید که این راهبردها جواب نمی دهد ،راه مذاکره را در پیش گرفت که هدف اصلی آنان از این مذاکرات، نفوذ بود.پس ملت ایران باید هوشیار باشند و در انتخاب افراد دقت داشته باشند وکسی را که در مسیر امام واندیشه امام می باشد ،او را انتخاب نمایند.

وی پیروی از فرمان ولایت را شاخصه مهم سربلندی از این امتحان الهی بیان نمودند.

جانشین سپاه نینوا در پایان گفت :انقلاب اسلامی به مرحله پختگی رسیده است ،چه در جنگ چه در تحریم،چه در ترورها تجربه دارد .امروز خداوند به برکت خون شهدا ،به برکت رهبری شجاع وبصیر انقلاب اسلامی را به مرحله ای رسانده است که این تحریم ها هیچ کاری نمی تواند بکند.امروز استحکام درونی قدرت را ساخته ایم ،توکلمان به خدای متعال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار