خبرهای داغ:
با حضور حماسی مردم گرگان در حال برگزاری است؛

مراسم تجمع بزرگ مردمی در نهم دی ماه

از لحظات پیش با حضور حماسی مردم گرگان مراسم تجمع بزرگ مردمی در نهم دی ماه آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۷۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، 9 دی روز ایمان و بصیرت و خروج مردم بصیرت و برائت از فتنه‎گران است و از لحظات پیش مردم گرگان با حضور حماسی خود و با شعار « مرگ بر منافق فتنه‎ گر»، « لبیک یا خامنه‎ای و لبیک یا حسین(ع)» و « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» بار دیگر نشان دادن که ملت ایران پشتیبان ولی فقیه است.

عبد الله عینعلی در این همایش و حضور با بصیرت مردم در حماسه 9 دی شهرستان گرگان در گفت‎گو با بسیج اظهار کرد: یوم الله 9 دی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در تاریخ ماندگار شد و 9 دی روزی بود که مردم با بصیرت به میدان آمدند و با ولایت پیمان بستند.

وی با بیان اینکه مردم در 9 دی چشم فتنه را کور کردند و با شعار« مرگ برآمریکا »و «مرگ بر اسرائیل» چراغ فتنه را خاموش کردند، خاطرنشان کرد: در روز 9 دی ما انسجام نیروهای ولایتمدار و ارزشی که قلبشان برای اسلام میتپید و ارزشهای انقلاب اسلامی برایشان مهم بود را مشاهده کردیم.

معاون هماهنگ سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: امروز بسیجیان با ولایتمداری میتوانند مانع ایجاد فتنه در کشور شوند و رمز پیروزی ما امروز در پشتیبانی از ولایت فقیه قرار دارد.

حجت الاسلام مازندرانی نیز در این همایش و در گفت‎گو با بسیج گفت: 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و بحث ولایت از اساسی ترین مسائل انقلاب ما بوده و است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا بداند که امت اسلامی ایران به پیروی از روح الله خمینی گوش به فرمان مقام معظم رهبری خواهد بود و در صحنه حضور دارند و مسائل را رصد میکنند و دشمن و دوست خود را تشخیص خواهند داد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای گلستان ابراز داشت: همانطور که امام(ره) به مردم آموخت که آمریکا شیطان بزرگ است امروز ملت ایران بر این باور هستند و باید در مقابل شیطان بزرگ ایستادگی کنند.

مازندانی ابراز داشت: مردم با وحدت و همدلی و پیروی از مقام معظم رهبری میتوانند مانع از ایجاد فتنه در کشور شوند.

انتهای پیام/

عکس : علی زنگانه
عکس : علی زنگانه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار