خبرهای داغ:
یک فعال اجتماعی:

بسیج جلوی فتنه گری برخی عناصر خود فروش را گرفت

جامی :وجود عناصر فتنه در دولت می تواند زمینه ساز ورود فتنه گران شود
کد خبر: ۸۶۱۳۱۷۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛خدیجه جامی فعال اجتماعی در مورد حضور عناصر فتنه در هیئت دولت ووظیفه نهادهای امنیتی گفت: وجود عناصر فتنه در دولت می تواند زمینه ساز ورود فتنه گران شود و برای آن ها پایه ریزی داشته باشند.

وی درادامه افزود :عده ای کشور را از هدف اصلی خود دور کرده و به سمت دیگر سوق می دهند واین که ملت را با برجام و مسائل وارزانی وپساتحریم وعده می دهند بیشتر مانع پیشرفت کشور می شوند.

جامی همچنین اذعان کرد :هشت سال دولت اصلاحات بر سر فرهنگ و حجاب وعفت زنان ما بلایی آورد که هنوز هم آثار و بقایای آن هشت سال را مشاهده می کنیم متاسفانه امروز هم شاهد این قبیل کارها در دولت یازدهم نیز هستیم.

این فعال اجتماعی تصریح کرد:نهادهای امنیتی می توانند با آگاه سازی وروشنگری زمینه سازی کنند و مانع از فتنه دیگری در جامعه شوند.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در سیاست خارجی ما افتاده است گفت :اینکه دست دوستی با دشمنان بدهی تا آنها فرهنگ ما را به تاراج می برند کار درستی نیست زیرا آنها به دنبال این هستند تا در انتخابات پیش رواتفاقات بدتر با روی کارآمدن فتنه گران در سال 88 با جلب رای مردم پیش آید.

جامی درسخنان پایانی خود در راستای نقش بسیج در مهار فتنه 88 خاطرنشان کرد: بسیج نقش مهمی در مهارفتنه داشته است و توانسته جلوی فتنه گری برخی عناصر خود فروش را بگیرد تا کشور را به تاراج نبرند وبا روشنگری بسیج مردم میتوانند حق را از باطل بشناسند.

انتهای پیام/

فاطمه گیلک خبرنگار افتخاری بسیج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار