خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

مبارزه با آمریکا و غرب تمام شدنی نیست/راز ماندگاری ما ایستادگی و مقاومت است

دکتر حسین کریمی اول:شعار انقلاب اسلامی بر محوریت خدا و دین و اشاعه جهانی است
کد خبر: ۸۵۵۸۸۵۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ دکتر حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا در گرامیداشت شهید جهاد مغنیه در جمع شورا و فرماندهان بسیج دانش آموزی خواهران گفت: خواهران و بانوان حضوری درخشان در عرصه انقلاب داشته اند تا آنجائیکه برای اینکه کوچکترین توهینی به امام (ره) نشود حاضر بودند بدترین شکنجه ها را تحمل کنند و بعضا به شهادت آنها ختم می شد.

وی درادامه افزود : شهیده واعظی که بعنوان شهید شاخص قشر بانوان جامعه معرفی گشته است در سال 94 نمونه بارز یک زن انقلابی است که حاضر است در زیر شکنجه های ساواک جان خود را از دست بدهد اما چادر او را نگیرند.

جانشین سپاه نینوا در ادامه با اشاره به اینکه سیاست سپاه و بسیج بر این بوده است که شورا و فرماندهان دانش آموزی بسیج از خود دانش آموزان انتخاب شود گفت : در گذشته مدیر یا مسئول مدرسه بانی این امر بود و مشکلاتی در این خصوص از جانب مدیران به سمت دانش آموزان سوق پیدا می کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد : . ریختن خون 36000 شهید دانش آموز نشان از اهمیت این قشر دارد و گل سر سبد این شهیدان نوجوان 13 ساله ای است که امام (ره) در باره او می فرماید: رهبر من آن طفل 13 ساله است که با دست خالی در مقابل دشمن ایستاد.

دکتر حسین کریمی اول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماهینت انقلاب اسلامی گفت : شعار انقلاب اسلامی بر محوریت خدا و دین و اشاعه جهانی است و این تفکر در جامعه باید ادامه پیدا کند.

جانشین سپاه نینوا همچنین اذعان کرد : یکی دیگر از شاخصه های انقلاب اسلامی ظلم ستیز بودن آن است و مبارزه با آمریکا و غرب ادامه خواهد داشت زیرا آنها از منطق برخوردار نیستند.

کریمی اول هدف آمریکا از مذاکره با ایران را نزدیک شدن آنها به جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت : همانطور که رهبری فرمودند اجازه نفوذ آمریکا را در هیچ بعدی نخواهیم داد.

وی ادامه داد: آمریکا بعد از 60 سال سفارت خود را در کوبا بازگشایی کرد و رئیس جمهور این کشور اوباما در نطقی گفته بود که با اهدافی که از طریق تحریم به آن نرسیدیم از طریق دیپلماتیک رسیدیم.

جانشین سپاه نینوا در پایان تاکید کرد: مسئولان و همه آنهایی که دل در گرو انقلاب اسلامی و فرهنگ جهاد و شهادت دارند می دانند که راز ماندگاری این انقلاب ایستادگی و مقاومت است و تا زمانی که این تفکر در جامعه جاری باشد هیچ چیزی نمی تواند ما را از پای در بیاورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار