خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

اشتغال مهمترین مسئله گلستان است

استاندار گلستان گفت: همت دولت برای رفع موانع تولید است و در این راستا امروز برای ما اشتغال مهمترین مسئله است.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۲۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو در جلسه شورای برنامهریزی استانداری گلستان اظهار کرد: مباحث بودجه داری یک شرایط با ظرفیت آزاد که بتوانیم نسبت به آن آزادانه تصمیمگیری کنیم، نیست.

استاندار گلستان به پروژههای نیمه تمام استان اشاره کرد و تصریح کرد: گاهی دیده میشود پروژههای به گونه ای انتخاب شده که مردم احساس تحول در استان نمیکنند.

صادقلو به ضروری بودن پروژهها در استان اشاره کرد و افزود: خدمات انقلاب اسلامی در راستای خدمات و رفاه در کشور بیبدیل است اما در اجرای بسیاری از پروژه ها مردم خدمت رسانی را احساس نمیکنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم احیای مجدد سازمان برنامهریزی در استان گلستان به جای توزیع عادی درآمد بتواند مشکلات استان را حل کند.

حسن صادقلو ابراز داشت: با توجه به توافقهای صورت گرفته ما همچنان در سال ریاضتی و احتیاط درآمدی هستیم و باید به تخصیص بودجهها توجه کنیم و فرمانداران باید نسبت به اجرای پروژهها حسایست داشته باشند.

استاندار گلستان بیان داشت: بسیاری از حقوق را عدم جذب اعتبارات ایجاد کرده و باید نسبت به آن حساسیت داشته باشیم.

صادقلو متذکر شد: بدنه کارشناسی گاهی واقعا شرایط ایست را برای سرمایهگذاری ایجاد میکند و در حال حاضر دولت لایحه رفع موانع تولید و رقابت پذیری را مطرح کرده است و حتما باید این کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه همت دولت برای رفع موانع تولید است، متذکر شد: امروز برای ما اشتغال مهمترین مسئله است و نگرانی در این زمینه و به خصوص در بخش سرمایهگذاری وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار