خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

شهدای 7 تیر زمینه ساز تداوم نظام و انقلاب هستند

کد خبر: ۸۵۳۲۱۵۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو در چهارمین جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: یکی از نکات برجستگی رمضان این است که ما در ماه مهمان خدا هستیم و باید شرط این مهمانی و مقدمات این ماه را فراهم کنیم.

استاندار گلستان ضمن گرامیداشت شهدای قضایی ابراز داشت: دشمن ومنافقین با دیدگاه شکستن نظام دست به این اقدام وحشیانه زدند و اگر چه حادثه بسیار تلخ بود اما این شهادت زمینه ساز تداوم نظام و انقلاب شد.

گرامیداشت شهدای قوه قضایی صرف تشریف نیست

صادقلو با بیان اینکه گرامیداشت شهدای قوه قضایی صرف تشریف نیست، گفت: جریان شهدای هفت تیر چراغ آینده تاریخ این انقلاب شد و امید است روح این بزرگان در رزق واسعه الهی قرار بگیرد.

وی به معارفه پیش قدم به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان اشاره کرد و گفت: در آموزههای اسلام و انقلاب اسلامی تودیع و معارفه وجود ندارد و این هم در صورت ظاهری و باطنی مسئله به این گونه است.

استاندار گلستان با بیان اینکه از پس تشکر مرگدری در معاونت برنامه ریزی استانداری گلستان نمیتوان بر آیم، خاطر نشان کرد: خیلی از فرصتها و وقت در اداره برنامهریزی و توسعه اتفاق افتاده است.

صادقلو بیان داشت: استان از ابتدا نسبت به چار چوبه نرم افزاریی حساس بوده و به تعبیری نقشه راه استان را که چندین وظیفه از اسناد بالا دستی سازمان مدیریت و برنامهریزی است تدوین کردیم.

وی با بیان اینکه سند 1414 و 1404 استان آماده شده است، گفت: پیش قدم در خروجیهای ملموس استان حضور داشته و سابقه ارتباطات و رشته تحصیلی پیش قدم که گرایش کشاورزی است با توجه به پتانسیل استان در بخش کشاورزی یک کمک کار بزرگ خواهد بود.

استاندار گلستان بیان داشت: در استان مدیریت رفیقانه و با حفظ اصول وجود دارد و خیلی از مسئولیتها به مفهوم شان و مرتبه نیست ولی اصول کاری یک نگته دیگری است .

صادقلو بیان داشت: روحیه رفیقانه را باید در استان بنیانگذاری کنیم و از این جهت امید داریم این مسئله به نحوه شایستهای پردازش شود.

وی گفت: استان ما تازه بنا شده است و به تبع آن اقتضائاتی دارد اما دچار یک گپ تاریخی است و باید نسبت به ظرفیت های گلستان کشور نگاه ویژهای داشته باشد.

استاندار گلستان افزود: در سال گذشته 185میلیارد تومان خسارت از سیل داشتیم و انتظارات بیش از اینها است و باید پشتیبانی از گلستان صورت بگیرد.

صادقلو خاطرنشان کرد: در 30 سال گذشته 110 سیل را با خسارت گذراندیم اما ردیف متفرقهای به استان گلستان در این زمینه اختصاص پیدا نکرده است.

در پایان این مراسم حکم حسین پیش قدم به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار