مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

آمادگی نیروها برای جانفشانی مرهون مبانی فکری استاد مطهری است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: وجود نیروهای آماده برای جانفشانی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی از دفاع مقدس تا امروز مرهون مبانی فکری شهید مطهری است.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۸۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه عجب شیر افزود: آثار شهید مطهری پایه‌های ایمانی، اعتقادی و برای تقویت فرزندان نظام جمهوری اسلامی برکت دارد.
 
وی به قاطعیت شهید مطهری اشاره و بیان کرد: یکی از شیوه‌های اخلاقی و رفتاری شهید قاطعیت وی بود که یک تنه برای پیش برندگی انقلاب می‌جنگید.
 
حجت الاسلام سرایی با تاکید بر روحیه خستگی ناپذیر مطهری اضافه کرد: در اوایل انقلاب تفکرات مارکسیستی در دانشگاه‌ها رواج داشت و مبانی فکری منافقین موجب انحراف جوانان بود در این زمان شهید مطهری می‌گفت من باید حرفم را بزنم هرچند که مرا بکشند.
 
وی ادامه داد: روش و منش شهید مطهری همچون روش امام حسین علیه السلام بود ایستادگی، مبانی دینی، بیان، قلم، عشق و ارادت وی به اهل بیت علیهم السلام از جمله خصلت‌های بارز وی بود.
 
مراسم گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی با برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری و رونمایی از کتاب همسران پاسدار، اجرای گروه سرود و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در نمازخانه سپاه عجب شیر برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار