حیات و پویایی یک سازمان در گرو حیات و پویایی روابط عمومی آن است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی روابط‌عمومی و ارتباطات و هفته روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۹۱۶۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، متن کامل پیام اکبر فتحی بدین شرح است:

روابط عمومی بعنوان آیینه تمام نمای سازمان ها نقش مهمی در برقراری ارتباط دارد و حیات و پویایی یک سازمان در گرو حیات و پویایی روابط عمومی آن است و برای شاغلان این عرصه ارتباط برقرار‌کردن مثل نفس کشیدن محسوب می شود. روابط عمومی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در تمام شهرستان ها و ادارات تابعه نیز در برقراری ارتباط با مخاطبان و محیط پیرامون خود با هدف ایجاد حسن نیت از هیچ کوششی دریغ نکرده و به صورت شبانه‌روزی به معنای واقعی کلمه دوشادوش کارکنان، حافظان امنیت غذایی و جهادگران این مجموعه تلاش می کنند.

تلاش همکاران ما در روابط عمومی بخش کشاورزی ارتباط مستقیم با سفره‌های مردم و تامین امنیت غذایی کشور دارد لذا امیدوارم تلاشگران این عرصه بیش از گذشته مصمم تر و با اراده و انگیزه بالاتر در مسیری که هستند ثابت قدم باشند و در تبیین دستاوردها، ترغیب و اقناع افکار عمومی برای توسعه کشاورزی نقش آفرینی کنند و به شعار امسال که « بیا تا قدر یکدیگر بدانیم * که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم » جامعه عمل بپوشانند و تلاش کنند با توجه به ظهور فناوریهای نوین ارتباطی، جهانی شدن و دگرگونی های اساسی که در این عرصه در حال وقوع است خود را وفق دهند.

به تحقیق آینده روابط عمومی متاثر از آینده‌ای است که علم، پیشرفت و توسعه برای بشر رقم می‌زند، سرعت تحولات و دریافت‌های علمی به حدی است که کم تر کسی به خود جرات پیش گویی درباره آینده را می‌دهد. چندان که اوضاع و احوال فعلی حاکم بر نظام ارتباطی ما در شبکه‌های اجتماعی تا چندی پیش برای ما به مثابه رویا و خیالی غریب بود لذا داوری درباره آینده روابط عمومی بسیار دشوار است. شخصا معتقدم دستاوردهای بشری همواره چنان ما را شگفت‌زده می‌کنند که مجبوریم تمام هوشمندی خود را صرفاً برای مدیریت آن به کار بندیم به‌ویژه برای ما که نه الزاماً از تولید کنندگان این دانش که در شمار مصرف‌کنندگان آن قرار داریم.

فراگیری توسعه فن آوری در دنیای امروز به نحوی است که در کم‌ترین زمان ممکن دسترسی همگانی به آن فراهم می‌شود. وظیفه اصلی روابط عمومی ها این است که تاخیری در هماهنگ‌سازی با فن آوری نداشته باشند و آن را به درستی فرا بگیرند و خود را برای کار با آن مهیا سازند. دریافت مهارت و دانش کار با فن آوریهای جدید برای مدیریت خود و سازمان‌مان در موضوعاتی که مبتلا به آن هستیم، می‌تواند ما را به توفیق برساند.

اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه "روز ارتباطات و روابط عمومی" و هفته روابط عمومی (25 – 31  اردیبهشت) را به تمامی فعالین عرصه ارتباطات و رسانه و خصوصاً همکاران روابط عمومی، در خانواده بزرگ بخش کشاورزی استان تبریک عرض کرده و از اقدامات موثر آنها در عرصه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و برای یکایک عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار