برنامه ریزی تامین اجتماعی برای مشارکت مردم در تولید

تبریز- مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با حضور در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از برنامه ریزی این مجموعه برای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب در راستای مشارکت عمومی برای تحقق تولید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۹۰۵۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یونس دباغ صادقی پور گفت: بر این اساس مقرر شد تا مسئولین سازمان تامین اجتماعی از مدیر کل تا معاونین و کارشناسان مربوطه در طول هفته یک روز در واحدهای صنعتی و تولیدی استان حاضر و به مشکلات و موانعی که می تواند در کند کردن چرخه تولید و کسب و کار خللی وارد نماید رسیدگی و نسبت به رفع آن اقدام نمایند.
وی افزود: به دلیل اهمیت و جایگاهی که تراکتورسازی از جوانب مختلف از جمله در مباحث تولید و نیروی کار و چه از منظر تاثیر گذاری آن در اقتصاد کلان کشور و حتی امنیت غذای تک تک هموطنان استارت و شروع این کار از این مجموعه آغاز و به تبع به سایر مراکز تولیدی در جای جای استان تعمیم داده می شود.
صادقی پور از بررسی تخصصی موضوعات مرتبط فی مابین تامین اجتماعی و تراکتورسازی در این نشست خبر داد و اضافه کرد: دستورات و برنامه ریزی های لازم برای حل این موانع صورت گرفت.

وی همچنین از اجرای طرحی همزمان با سراسر کشور برای بیمه دانشجویان و زنان خانه دار و در واقع آحاد جامعه برای بهره مندی از مزایای بیمه و داشتن سنوات شغلی خبر داد و گفت: در این طرح کسانی که خود شاغل هستند می توانند به بیمه افراد تحت تکفل از همسران تا فرزندان اقدام کنند و حتی دانشجویان در زمان تحصیل نیز می توانند از مزایای این طرح بیمه بهره مند و به عبارت ساده زمان تحصیل این عزیزان به سنوات کاری آنها بعداز اتمام تحصیل اضافه خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: امسال شاهد مصوبه مجلس برای بحث بخشودگی جرایم کارفرمایان باشیم.
در حاشیه این جلسه معاونت منابع انسانی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز به خبرنگار ما گفت: این نشست تخصصی نتایج قابل توجهی در راستای حل موانع تولید داشت که حکایت از توجه سازمان تامین اجتماعی استان برای همراهی با بخش تولید و صنعت دارد.

نادر بهلولی با یادآوری برنامه ریزی های افزایش و جهش تولید در این گروه صنعتی به منظور رفع نیاز کشاورزان به تراکتور و در واقع تامین امنیت غذایی شهروندان تاکید کرد: این برنامه ریزی و تلاش برای شتاب بخشیدن به چرخه تولید نه تنها استان بلکه کشور که وابسته به توسعه تولید در تراکتورسازی ایران است محقق نمی شود مگر با همکاری تمامی سازمان ها و نهادها و حتی شهروندان و مهمتر از همه پرسنل زحمت کش گروه صنعتی تراکتور سازی ایران.

ارسال نظرات
آخرین اخبار