خبرهای داغ:
شاهرود_ نشست هیات اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شاهرود با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۲۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

برگزاری هیات اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، این جلسه با حضور مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان، مدیر کارگروه‌های تخصصی و هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین عمران استان، رئیس هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین عمران شهرستان شاهرود و اعضا و مدیر راهبردی و هماهنگی اقشار سپاه شهرستان شاهرود در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه شاهرود تشکیل گردید.
در ابتدای جلسه سرهنگ اسماعیلی مدیر راهبردی و هماهنگی اقشار سپاه شهرستان شاهرود دستورالعمل و نظام نامه هیئت‌های اندیشه ورز بسیج را تشریح نمودند و در ادامه جلسه موضوع شعار سال۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) که توسط مقام معظم رهبری نام گذاری گردیده است و نقش مهندسین عمران در تحقق این شعار به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
همچنین در این جلسه در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی و جذاب از جمله اردوی راهیان پیشرفت و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و کارگاهی ویژه مهندسین عمران در جهت جذب حداکثری مهندسین به بسیج مباحث و نظراتی مطرح گردید.
در پایان جلسه از زحمات علیرضا ابوالقاسمی مدیر سابق کانون بسیج مهندسین عمران معماری شهرستان شاهرود با تقدیم هدیه و لوح سپاس قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار