مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مه ولات گفت: جهاد تبیین و خدمت جهادی از مهم‌ترین رویکردهای بسیج باهدف ایجاد امید و نشاط در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۵۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مه ولات، حجت‌الاسلام محمدحسین حیدری ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه و گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در مه ولات با سه رویکرد جهاد تبیین، خدمت و امیدآفرینی در شهرستان برگزار می‌شود.
وی در ادامه استاد مطهری را اسوه و الگوی استقامت و صبر معرفی کرد و افزود: استاد مطهری در همه عرصه‌ها اسوه و الگو بود، زندگی علمی و سیاسی و عبادی او سرشار از نکته‌های شیرین و زیبای دین مبین اسلام است.
حیدری بیان کرد: شهید مطهری سنگرهای علم اخلاق و معنویت را فتح کرده بود و اگر ما بخواهیم علم او را بیان کنیم باید بگوییم که در مدت کوتاه عمر خود آثار گران‌بهایی همچون تفسیر قرآن، نقدی بر رئالیسم، حماسه حسینی، آینده انقلاب اسلامی و ده‌ها عنوان آثار دیگر که بیانگر مقام والای علمی آن شهید است را خلق کرد.

وی اعلام کرد: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج برنامه‌هایی از قبیل، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری نشست‌های مجازی و حضوری، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تقدیر از خانواده معظم شهدا و زنگ سپاس و... در این شهرستان اجرای خواهد شد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار