خبرهای داغ:
با وصیت نامه علی جمعه دربانی چلیچه، شهیدایی که درس را از مکتب امام خمینی (ره) آموختند.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۲۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ شهید علی جمعه دربانی در وصیت‌نامه خود نوشته است: نگذارید خون شهدا پایمال شود و نگذارید ظلم بر خودتان مسلط شود.

با هم وصیت نامه شهید علی جمعه دربانی چلیچه در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذينَ يَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هٰذِهِ القَريَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ وَلِيًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ نَصيرًا.(سوره نساء آیه 77)

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و باسلام به شهدای گلگون‌کفن اسلام و انقلاب اسلامی و باسلام به خانواده‌های محترم شهدا.

اینجانب علی جمعه دربانی فرزند حسن عضو بسیج مستضعفین و عضو شورای اسلامی چلیچه با آگاهی و متابعت از خط ولایت‌فقیه راهی را برگزیدم که تمام شهدای اسلام آن‌ها پیموده‌اند و به هدف غائی خود رسیده‌اند و با خون گرم خود نهال انقلاب  اسلامی را بارور نمودند.

من ازاینجا به امت شهیدپرور اسلام سلام می‌رسانم و عرض می‌کنم ... که مرگ باسعادت برتر از زندگی مذلت بار است و بدانیم که حق پیروز است و باطل نابود است (جاء الحق و زهق الباطل) و از شما تقاضا می‌کنم با  هر جباری چه کوچک باشد و چه بزرگ مقابله کنید و دین خود را به دنیایتان نفروشید که نمی‌فروشید و الحمدالله هم شما استاد این حقیر هستید که جبهه‌ها و پشت جبهه‌ها  را هم خالی نکنید و جبهه‌ها را از هر لحاظ مالی و غیرمالی (نیروی انسانی) تقویت نمایید و به پدرومادر عزیز و مهربانم و تمامی خویشان و مسلمین سلام فراوان می‌رسانم و برادرانم با عموهایم سلام می‌رسانم و از پدر و مادر و برادرانم می‌خواهم که در تربیت دو دخترم کوشا باشند و معذرت می‌خواهم و همین تقاضا را می‌کنم که به اسلام و ولایت‌فقیه وفادار و پشتیبان باشند و حرف یاوه‌گویان را گوش ندهید و هر چه امام عزیز می‌فرماید اطاعت کنند چرا که رهبر امت و نور چشم همه ما است.

از پدرومادر و همه عزیزتان بخصوص مادر مهربانم می‌خواهم که در سوگ من استقامت کنند و زیاد گریه نکنند و صبر را پیشه کنند که (ان الله مع الصابرین) خدا با صبر کنندگان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار