فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

بسیج سازندگی در صحنه خدمت رسانی به ملت تلاش مخلصانه داشته است

سردار اکبری تصریح کرد: بسیج سازندگی با تفکر جهادی در عرصه های موردنیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۱۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و توانسته با تفکر جهادی در عرصه های موردنیاز و حساس انقلاب اسلامی  همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

امروز بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه های سرنوشت ساز کشور با حضور آگاهانه، تعیین کننده، متعهدانه و با بصیرت خود تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه خدمت رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته تا روز به روز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی این یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بخصوص شهدای گرانقدر عرصه جهاد و خدمت، فرارسیدن هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفته و از تلاش های شبانه روزی و مخلصانه همه جهادگران بسیجی و همیشه در صحنه استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات و ثبات قدم همه عزیزان را در این مسیر مهم از درگاه خداوند سبحان در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و تحت زعامت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری

17 اردیبهشت 1403

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار