مراسم وداع با پیکر حاج محمد کیانی یکی از فرماندهان دلاور و جانباز تیپ قمربنی هاشم علیه السلام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۰۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ شامگاه سه شنبه 28 فروردین، مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها در میرآباد شهرکرد مملو از خیل نمازگزاران و دوستداران فرهنگ ایثار وشهادت بود که برای وداع با حاج محمد کیانی جانباز سرافراز و فرمانده دلاور گردان امام سجاد علیه السلام تیپ همیشه سرافراز قمر بنی هاشم (علیه السلام) گردهم آمدند تا در مسجدی که یکی از بنیان گذاران آن این عزیز والامقام بود، تسلی بخش داغ بزرگ خانواده کیانی و همه همرزمان و رزمندگان باشند.

 

دراین مراسم حاج جمشید علی بابایی از همرزمان این جانباز آسمانی روایت کرد و ویژگی های بارز و برجسته اش را یادآوری نمود و گفت: تمام سلول های بدن حاج محمد(جمعلی) کیانی بوی شهید و شهادت می داد.

او از رشادت ها و تواضع حاج محمد کیانی گفت و جمع حاضر با نوای مداح و ذاکر اهلبیت در فراقش اشک ماتم ریختند.

یکی از روحانیون حاضر در مجلس هم پیرامون دلسوزی حاج محمد کیانی در راه جهاد تبیین و آشناسازی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت نکاتی را یادآوری کرد ولی از همه بیشتر همرزمان فرمانده گردان امام سجاد علیه السلام تیپ آقاقمربنی هاشم علیه السلام بودند که با دلی آکنده از غم و اندوه تابوت حامل پیکرمطهرش را بوسه باران می کردند.

آری حاج محمد یا همان حاج جمعلی از بین ما سفر کرد و رفت ولی تا ابد یاد و نامش در کارنامه درخشان رزمندگی و سلحشوری غیورمردان استان چهارمحال و بختیاری جاودانه خواهد ماند.

گفتنی است: پیکر مطهر این فرمانده دلاور و جانباز هشت سال دفاع مقدس امروز چهارشنبه رأس ساعت 9صبح از میدان 12 محرم شهرکرد به سمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه تشییع و سپس به زادگاهش روستای هرچگان منتقل می شود تا در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای هرچگان آرام گیرد.

ارسال نظرات