گرامیداشت دهه کرامت با همکاری اوقاف و بسیج دانش آموزی

جلسه هم اندیشی پیرامون همکاری بسیج دانش آموزی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری برای گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۸۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کرم نظری سرمازه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: جلسه تعاملی با مدیر کل اوقاف و امور خیریه در خصوص برنامه در حریم آستان با موضوع خادمیاری افتخاری دانش آموزان نخبه در بقاع متبرکه و برگزاری جشن های میلاد پر نور و سرور حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه پیرامون برنامه های دهه کرامت هم اندیشی شد و مقرر گردید؛ برنامه درحریم آستان به صورت سراسری در استان چهارمحال و بختیاری با محوریت و مدیریت حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی در تاریخ 22 اردیبهشت ماه برگزار شود .

نظری خاطرنشان کرد: سازماندهی خادمان افتخاری دانش آموز با لباس متحدالشکل جهت خدمت افتخاری در بقاع متبرکه ، حضوردر امامزادگان و برگزاری اردوی زیارتی مخصوصا دانش آموزان زیارت اولی

 و اجرای برنامه های فرهنگی ازدیگر برنامه های دهه کرامت است.

وی گفت: اکران فیلم اخت الرضا درمدارس با محوریت تبیین شخصیت حضرت معصومه(س) بویژه مدارس طرح های تربیتی، دهکده پرنیان و برگزاری برنامه های شاد و مفرح دخترانه، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های دانش آموزان هنرستان جهت بازاریابی و ارائه محصولات خود، میزکتاب، ارائه مشاوره فردی و اجتماعی با حضور مشاورین خبره با محوریت رسیدگی به موضوعات مبتلا به نوجوانان مانند اضطراب استرس مدیریت عاطفی و پیوند خانوادگی از دیگر برنامه های بررسی شده در این جلسه بود.

نظری یادآوری کرد: تجلیل ازدختران نمونه، همکاری با حوزه های خواهران در برگزاری جشن روز دختر طرح بشرا ، اجرای پویش های مختلف از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه کرامت با همکاری بسیج دانش آموزی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار