خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تربیت ۱۰ میلیون جوان مومن انقلابی در راستای تمدن سازی نوین اسلامی، هدف شبکه تربیتی بسیج است.
کد خبر: ۹۵۹۴۰۲۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

هدف شبکه تربیتی بسیج، تمدن سازی نوین اسلامی استبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست ارکان شبکه تربیتی بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد با بیان اینکه سند و فرمان اعتلای بسیج در چهار راهبرد محضر رهبر انقلاب اسلامی ارائه شد و ایشان تایید فرمود، اظهار کرد: این سند از سال ۱۴۰۱ تا ۱۰ سال آینده مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب باید در سازمان بسیج مستضعفین اجرا شود.
وی افزود: راهبرد اول سند اعتلای بسیج تمرکز بر تربیت ۸ تا ۱۰ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار است که همان نظام صالحین و شبکه تربیتی است و در کنار آن فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف با همین نگاه در اقشار مختلف اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: نگاه این است که باید همه به این راهبرد برسیم و خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی نوین اسلامی موضوعات و اهدافی است که بسیجیان در شبکه تربیتی پیگیر آن هستند، ولی باید با نگاه تربیت در عرصه جدی‌تر جهت تحقق آن اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها