خبرهای داغ:
دامغان_ پایگاه بسیج الغدیر دانشگاه آزاد دامغان در حمایت از عملیات تنبیهی و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۷۰۶
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، پایگاه بسيج الغدیر کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی دامغان در حمایت از عملیات وعده صادق و مقابله‌ به‌ مثل رزمندگان غیور سپاه اسلام در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم‌الله القاصم الجبارین

إِنَّا فَتَحۡنَا لَكَ فَتحا مُّبِينٗا

رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه می‌شود. امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

فرزندان غیور و دلاور ملت سرافراز ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی، درس عبرتی به این رژیم سفاک دادند. عملیات «وعده صادق» که پاسخی کوبنده و بازدارنده به تجاوزات رژیم جعلی و صهیونیستی و به فرموده آن امام سفرکرده این غده سرطانی به کنسولگری ایران بوده هم دفاع مشروع برای ملت ایران رقم زد و هم امیدآفرین در جهان اسلام بود. امروز استکبار جهانی شاهد معادله‌ای متفاوت از قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی در غرب آسیا مواجه‌اند و به ناچار سر تعظیم در برابر ایران بزرگ فرود می‌آورند و ملتهای مظلوم و مستضعف نیز تکیه‌گاهی مستحکم‌تر از پیش در کنار خود احساس می‌کنند.

پایگاه بسیج الغدیر کارکنان دانشگاه آزاد دامغان، ضمن تقدیر و تشکر از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت اقدام قابل تحسین، حمایت خود را از این اقدام اعلام نموده و با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه‌ای و به پشتوانه ملت سربلند ایران اسلامی نیروهای جان برکف مسلح مقتدر تأکید می‌نماید که رژیم صهیونیستی و ایادی آن بدانند هر گونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت بزرگ ایران با پاسخ سهمگین و پشیمان‌کننده مواجه خواهند شد.

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار