خبرهای داغ:
سرلشکر یحیی رحیم صفوی در دیدار با خانواده سردار شهید زاهدی:
سردار شهید زاهدی فرمانده ای بود که ۴۳سال جهاد مستمر داشت و با دانش و نبوغ نظامی اش جبهه مقاومت را تقویت کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۲۸۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

شهید زاهدی ۴۳سال جهاد مستمر داشت

سرلشکر یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در دیدار با خانواده سردار شهید زاهدی سرلشکر صفوی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این مهاجر الی الله از مردم قدرشناس اصفهان که برای تشییع سنگ تمام گذاشتند تشکر کرد.
سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی با اشاره به شناخت ۴۳ساله اش از سردار شهید زاهدی از جنگ کردستان در فروردین ۵۹ تا مدتی قبل از شهادتش گفت: این شهید بزرگوار ۴۳سال جهاد مستمر داشت فرمانده ای که در سه جبهه ی کردستان، دوران دفاع مقدس و ۱۴سال در جبهه مقاومت از امنیت،انقلاب اسلامی، امت اسلامی ،فلسطین و کشورهای اسلامی دفاع کرد.

وی خطاب به همسر شهید هم افزود: شما هم که در این سال‌ها در کنار ایشان بودید در جهاد شریک او هستید .

او ادامه داد: سردار زاهدی فرمانده ای اهل ذکر و فکر و عمل صالح و دائم الذکر بود ، انسانی خود ساخته بود که از فیلم و عکس فرار میکرد ، لباس بسیجی از تن در نمی آورد و و دایم خود را در محضر خدا می دید.
سردار سرلشکر پاسدار صفوی تاکید کرد: بعد از تقوا بالاترین عمل صالح جهاد در راه خداست که این شهید سالها در این مسیر تلاش کرد.
وی با اشاره به دانش و بلوغ نظامی سردار زاهدی در دوران دفاع مقدس گفت: در عملیات طریق القدس اگر سردار زاهدی نبود ما پیروز نمی‌شدیم .

وی با اشاره به نقش شهید زاهدی در تقویت جبهه مقاومت گفت: ایشان در کنار حاج قاسم و شهید حجازی از فرماندهان عالی جبهه مقاومت بود و به جبهه مقاومت قدرت بخشید و به آنها تاکتیک های نظامی آموخت .

وی با اشاره اخلاق نیکوی شهید زاهدی گفت: قلبش به نور قرآن و اهل بیت نورانی شده بود.
در این دیدار خانواده شهید و همرزم شهید با اشاره به خاطراتی از سردار شهید زاهدی از مردم اصفهان برای حضور در مراسم تشییع این شهید قدردانی کردند .

 

 

شهید زاهدی ۴۳سال جهاد مستمر داشت

شهید زاهدی ۴۳سال جهاد مستمر داشت

شهید زاهدی ۴۳سال جهاد مستمر داشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار