فرمانده حوزه پنج ناحیه مالک اشتر مشهد از اجرای پویش قرآنی "بهار قرآن با شهدا" به منظور ترویج فرهنگ قرآنی با تأسی به سیره شهدا و تدبر در کلام وحی در منازل والدین شهدا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۷۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

پویش

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، ستوان‌یکم پاسدار مسعود عطائیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: ماه رمضان ماه آن ماهی است که خداوند کارهای نیک را در آن دو چندان می‌کند و بدی‌ها را در آن محو می‌سازد.

وی ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و بهره‌مندی از فضایل ماه مبارک رمضان و همچنین تأسی از سیره شهدای گرانقدر در تدبر در کلام خدا و تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان، پویش قرآنی ختم قرآن با عنوان "بهار قرآن با شهدا" هدیه به آقا امام زمان (عج) و به نیابت از شهدا، به همت بسیجیان مومن و انقلابی حوزه پنج ناحیه مالک اشتر مشهد هر شب در منزل یک شهید برگزار می شود تا هم قلوب خود را به نور قرآن منور و شهدا را در ثواب قرائت قرآن شریک کنیم.

وی بیان کرد: تدبر، تعقل، تامل و بهره گیری از مضامین الهی و آسمانی قرآن راه گشای مشکلات زندگی فردی و اجتماعی مردم جامعه می باشد و هدف از اجرای این پویش، افزون بر تلاوت و ختم قرآن کریم، به نیابت از شهدا، تدبر در کلام الهی است.

فرمانده حوزه پنج ناحیه مالک اشتر مشهد تصریح کرد: این پویش با استقبال گسترده بسیجیان و خانواده معظم و معزز شهدا قرار گرفت و پس از آن به بیان خاطره و روایتگری از شخصیت والای آن شهید توسط خانواده شهید و دیگر رزمندگان حاضر صورت می‌گیرد و در پایان با هدف تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده معظم شهدا، پیروی از آرمان‌های شهدا، هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم این خانواده‌ها گردید.

مسعود عطائیان با قدردانی از عوامل اجرایی و بسیجیان، اضافه‌کرد: خانواده‌های معزز شهدا چشم و چراغ ملت بزرگ ایران اسلامی هستند. خانواده های معظم شهدا با تربیت اسلامی و فرستادن جوانان و جگر گوشه‌ی خود به میدان‌های دفاع از میهن، درس بزرگی به جهانیان دادند و در تثبیت ایران اسلامی برای همیشه نقش به سزایی ایفا نمودند.

خبرنگار/عبدالنبی حدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها