محفل بزرگ تلاوت و تدبر در قرآن کریم بسیج با حضور جمعی از قاریان و حافظان بین‌المللی به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه امام رضا علیه‌السلام برای همدردی با مردم مظلوم غزه با شکوه خاصی در مشهدالرضا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۵۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، محفل بزرگ تلاوت و تدبر در قرآن کریم بسیج سپاه امام رضا (ع) با حضور جمعی از قاریان و حافظان بین‌المللی در حسینیه جامعه‌الحسین (ع) مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع زیادی از اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج مشهد برگزار شد، قاریان و حافظان نوجوان در کنار قاریان بین‌المللی قرآن، به تلاوت قرآن پرداختند.

اجرای گروه‌های تواشیح و مدیحه‌سرایی اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود. در بخش دیگری از این مراسم نیز حجت‌الاسلام «حمید حمیدی‌فر» معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام رضا (ع) به ایراد سخنرانی پیرمون ضرورت تدبر در قرآن پرداخت.

در حاشیه برگزاری این مراسم «حمید شریعتی» مسئول دارالقرآن بسیج سپاه امام رضا (ع) در گفت و گو با بسیج، هدف از برگزاری این مراسم را ترویج و گفتمان سازی فرهنگ قرآنی بین بسیجیان دانست و افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل مساجد به پایگاه قرآن، اینگونه برنامه های قرآنی در دستور کار نواحی مقاومت بسیج قرار گرفته است.

 معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام رضا (ع) نیز، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، محافل قرآنی در نواحی مقاومت بسیج استان در حال برگزاری است و در کنار آن، مبانی تربیتی نیز در حلقه های صالحین توسط مربیان ارائه می شود.

حجت‌الاسلام «حمید حمیدی‌فر» افزود: در سال جاری و در تقارن بهار قرآن و طبیعت، برنامه های مختلف تربیتی نیز در سطح استان در حال برگزاری است از این برنامه ها می توان به جشن روزه اولی ها با حضور هزار و ۷۰۰ نوجوان بسیجی روزه اولی اشاره کرد.

عکس از خبرنگار افتخاری بسیج/عبدالنبی حدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار