خبرهای داغ:
انفجار منزل مسکونی چند طبقه در گرمسار ۱۴ مصدوم بر جتی گذاشت آمار فوتی از این حادثه گزارش نشده است.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۰۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، صبح امروز حوالی ساعت ۱۰ صدای مهیب انفجار در نقاط مختلف شهرستان گرمسار شنیده شد.
پس از پیگیری صدا به سرعت محل حادثه در میدان مادر مقابل اداره بهزیستی شهرستان گرمسار بود که به سرعت نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
فرماندار گرمسار در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: انفجار واحد مسکونی چهارطبقه در گرمسار ۱۴ مصدوم داشت و خوشبختانه گزارش فوتی از این حادثه نداشتیم.
رضا خانی گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است و از مردم می‌خواهیم از تجمع در مقابل محل حادثه خود داری کنند تا شرایط ایمنی فراهم شود.


۱۳ نفر از مصدومان حادثه انفجار در بیمارستان معتمدی گرمسار بستری هستند
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در تشریح جزئیات و وضعیت مصدومان این حادثه گفت: مصدومیت یک نفر از مجموع ۱۴ مصدوم حادثه انفجار منزل مسکونی در گرمسار از نوع تنش عصبی بود که مرخص شد و اکنون ۱۳ نفر بستری هستند.
کارن یحیایی افزود: وضعیت ۲ مصدوم این حادثه وخیم و یکی از این ۲ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) متصل است و از تنفس مصنوعی برای وی استفاده می‌شود.
وی با بیان اینکه هیچ کودکی در حادثه انفجار منزل مسکونی در گرمسار مصدوم نشده است، تصریح کرد: هیچ یک از ساکنان خانه به دلیل شدت انفجار به بیرون پرتاب نشدند.
وی در ادامه ابراز داشت: چهار آقا و ۹ خانم شمار مصدومان انفجار در ساختمانی حوالی میدان مادر گرمسار را تشکیل می‌دهند.
به گفته این مقام مسئول مداوای مصدومان در بیمارستان معتمدی گرمسار در حال انجام است، اما یکی از مصدومان به دلیل وخامت حال به بیمارستانی بزرگتر اعزام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار