فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: قرارگاه تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی انجام می‌دهد و فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد جهت سهولت دسترسی زائرین و مجاورین به حرم مطهر رضوی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۵۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

تلاش قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای سرعت بخشیدن به بهره‌برداری از خط سه قطارشهری مشهد

گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در مراسم تست گرم فاز یک خط سه مترو اظهار کرد: قرارگاه خاتم کار خود را در پروژه‌های زیرساختی از دهه ۸۰ آغاز به کار کرده و اکنون در ۹ استان از جمله خراسان رضوی و شهر مشهد فعالیت‌های زیادی دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء همچنین بیان کرد: قرارگاه خاتم امروز متخصص کار در حوزه قطار شهری است و از 28 کیلومتر مسیر خط 3، 20 کیلومتر انجام شده است و 8 کیلومتر آن باقی مانده است و 300 متر از فاز اول آن نیز ریل گذاری شده است.

سردار عابد همچنین تاکید کرد: برای خط ۳ قطارشهری مشهد به دنبال سرعت بخشیدن به کار هستیم تا شهر جدید گلبهار نیز به سیستم قطار شهری مشهد متصل شود.

سردار عابد افزود: امروز بسیار خوشحال هستیم که با تلاش متخصصان قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و پشتیبانی‌های شهرداری مشهد شاهد تست گرم فاز اول خط سه مترو این کلان‌شهر هستیم.

سردار عابد درباره پروژه خط ۳ قطار شهری مشهد بیان کرد: فاز اول پروژه به طول ۶ کیلومتر دارای ۵ ایستگاه است که یکی از آنها منتهی به حرم مطهر خواهد شد؛ در فاز اول دو ایستگاه از جمله باب الجواد(ع) راه‌اندازی خواهد شد که باعث تسهیل دسترسی زائران به حرم مطهر امام رضا(ع) می‌شود.

سردار عابد افزود: با بهره‌برداری از فاز اول خط سه مترو مشهد این خط به خط یک، دو و در آینده چهار مترو مشهد متصل خواهد شد.

سردار عابد در انتها گفت: امیدواریم با حمایت های شهرداری و شورای شهر مشهد و تلاش همکارانمان در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به سرعت شاهد بهره‌برداری از این فاز باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها