فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: تحریم ها نه تنها مانع پیشرفت ملت ایران نشد، بلکه در حوزه هایی ورود کردیم که تصور می شد، تخصص آن فقط در اختیار غربی‌ها است، اما با تکیه به دانش و توان داخلی موفقیت‌های چشمگیری در این حوزه‌ها کسب کردیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۹۴
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار عبدالرضا عابد در آیین بهره‌برداری از دسترسی اصلی ایستگاه «الندشت» خط دوم مترو مشهد، افزود: قراردادی امروز در وزارت نفت به ارزش ۲۰ میلیارد دلار منعقد شده تا چهار مجتمع پارس جنوبی تقویت شود.

وی اضافه کرد: تصور می شد فقط غربی‌ها در حوزه نفت دارای تخصص هستند و با وجود تحریمها در این حوزه عقب می‌مانیم، اما قرارگاه با تجارب جوانان این مرز و بوم، امروز توانسته بزرگترین پروژه‌ها را عملیاتی و گاز را از اعماق زمین استخراج کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ادامه داد: همچنین حفاری گاز از اعماق پنج هزار و ٨٠٠ متری زمین را انجام داده و پالایشگاه ستاره خلیج فارس احداث شده که روزانه معادل ۴۰ میلیون لیتر به کشور خدمات می‌دهد که همه این اقدامات افتخار کشورمان است.

به گفته وی، این قرارگاه در کلان‌شهرها پروژه‌های بزرگی در دست اجرا دارد.

امام رضا(ع) ثروت معنوی مشهد و جهان تشیع است

شکست انحصار‌ها با اتکا به دانش داخلی/تحریم‌ها مانع پیشرفت جمهوری اسلامی نشد

عابد بیان کرد: تمام پروژه‌های انجام شده متعلق به کشور و مردم‌ ایران است، امروز اگر شاهد ایستادگی مردم در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا هستیم، نشان از توان بسیار زیاد آن‌ها و درس بزرگی در تاریخ است.

وی افزود: خط دوم قطار شهری مشهد نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیاء اجرا شده و ١٣ ایستگاه به طول ١۴.۵ کیلومتر دارد که ایستگاه سلامت نیز به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اضافه کرد: امام رضا(ع) ثروت معنوی مشهد و جهان تشیع است، این شهر میزبان شهدای والامقام بسیار زیادی مانند شهید کاوه است، نباید هیچگاه این نعمت بزرگ را فراموش کنیم، کار برای این مردم توفیق و لیاقت می‌خواهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها