تلاش جهادگران بسیجی سپاه ناحیه میثم مشهد در حاشیه شهر

جهادگران بسیجی حوزه ۸ سپاه ناحیه میثم مشهد در حاشیه شهر به فعالیت‌های عمرانی، تبلیغی و اجتماعی مشغول هستند.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۷۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
 امیر بصری مسئول بسیج سازندگی حوزه ۸ بسیج سپاه میثم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به اخلاص و صمیمیت گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مناطق محروم حاشیه شهر گفت: الفت و صمیمیت اهالی این منطقه بویژه نوجوانان با اعضاء گروه حاصل خدمت بی منت و مخلصانه بسیجیان بود که در این اردوی ۱۰ روزه  ۲۴ ساعته تلاش و کوشش نمودند که امیدواریم مورد رضایت و تایید خداوند قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که تنها راه عبور از مشکلات کشور را تفکر بسیجی دانستند، به این سخن معظم له اشاره داشتند که «حضور بسیجیان در اردو‌های جهادی خیلی خوب است. نگویید وقتمان تلف می‌شود؛ نه، بیشترین و بهترین استفاده از وقت همین است. درستان را بخوانید، پژوهشتان را بکنید، کارتان را بکنید، در اردو‌های جهادی هم که در دوره‌ی سال، چند هفته‌ای انسان را مشغول می‌کند شرکت کنید. این شما را با متن مردم آشنا می‌کند، این شما را با مشکلات و معضلات جامعه که غالباً از چشم مسئولین دور می‌ماند، آشنا می‌کند».

بصری در ادامه اهم فعالیت‌های جوانان بسیجی را در این اردوی جهادی تشریح کرد و گفت: آهن کشی سقف نمازخانه مدرسه، ایجاد سقف به مساحت زیربنای نمازخانه، گچ کاری دیوار‌های نمازخانه مدرسه از جمله خدمات عمرانی و برگزاری کلاس‌های دینی و علمی و مسابقات ورزشی در اثناء اردو برای دانش آموزان از جمله فعالیت‌های تبلیغی و اجتماعی است.

گفتنی است در این اردو بنا، موزاییک کار، جوشکار، رنگ کار و همچنین مربی قرآن و روحانی حضور داشتند و بدون چشم داشت مادی خدمت رسانی کردندو هزینه تهیه مصالح جهت مرمت این نمازخانه توسط  قرارگاه خاتم الانبیا(س) صورت گرفت.

در پایان سرگرد پاسدار حسین فضایلی؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم از این اردو و خدمت رسانی به مناطق محروم حاشیه شهر بازدید به عمل آورد و نتیجه این خدمت مخلصانه بسیجیان رامثبت ارزیابی کرد.



عکاسعکاسعکاس:کاظم زنجیری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار