خبرهای داغ:
استاندار خوزستان از ایمن سازی نقاط حادثه خیز استان به منظور کاهش حوادث مربوط به حوادث نوروزی در خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۹۱
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست خدمات سفر‌های نوروزی استان خوزستان با اشاره به آمادگی استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی، گفت: از ۲۲ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان ۱۵ مورد از طریق تامین روشنایی، استقرار چراغ‌گردان و سایر اقدامات و تمهیدات برطرف و ایمن‌سازی شده است تا حوادث مربوط به سفر‌های نوروزی کاهش یابد.

وی افزود: باتوجه به تجربیات اربعین حسینی و راهیان نور، امیدواریم امسال مسافران نوروزی بتوانند از فضای خوب بهاری، مناظر طبیعی و مراکز زیارتی استان بهترین استفاده را داشته باشند.

حسینی محراب ادامه داد: در جلسه‌هایی که برای خدمات سفر‌های نوروزی برگزار شده است، فهرست کاملی از همه مواردی که باید پیگیری شود تهیه کردیم و هر یک در جلسه‌ها مطرح و تصمیم‌گیری شد.

استاندار خوزستان اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از جاده‌های استان از استاندارد‌های لازم برخوردار نیستند، گروه‌هایی از پلیس راه، هلال احمر، راهداری و سایر دستگاه‌ها مستقر کردیم و از ۲۲ نقطه حادثه‌خیز ۱۵ مورد از طریق تامین روشنایی، استقرار چراغ‌گردان و سایر اقدامات و تمهیدات برطرف و ایمن‌سازی شده است تا حوادث از این طریق کاهش یابند.

نماینده عالی دولت در استان می‌گوید: همه الزامات و تدارکات در رابطه با گردشگری در بخش‌های روستایی، دریایی، تاریخی، مذهبی و بازارچه‌های صنایع دستی در استان در دستور کار قرار گرفت، همچنین پذیرایی از مهمانان نوروزی از مبادی ورودی استان با سبک و سیاق فرهنگ بومی و توسط عشایر از سوی میراث فرهنگی، برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: یکی از بهترین جاذبه‌های خوزستان اروند است و به همین منظور لنج، قایق و کشتی‌های دریایی در نظر گرفته شده است.

حسینی محراب ادامه داد: فعالیت راهیان نور رسما از ۲۲ اسفند به پایان رسیده است، اما یکی از جاذبه‌های استان یادمان‌های شهداست که هموطنان به شکل مستقل در این مراکز حضور پیدا کرده و زیارت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار