خبرهای داغ:

اهواز آماده میزبانی از مهمانان نوروزی

عضو شورای شهر اهواز گفت: با کار‌های انجام شده در اهواز، این شهر برای میزبانی از مهمانان نوروزی آماده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۷۶
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت‌الله زارع‌زاده با اشاره به کار‌های انجام شده برای استقبال از نوروز گفت: یکی از کار‌هایی که باید برای استقبال از نوروز انجام می‌شد، نورپردازی شهر بود که به صورت شایسته انجام شده است.

 

وی افزود: به منظور تکمیل طرح‌های نورپردازی، امسال نورپردازی پل چهارم، پل پنجم و پل سوم انجام شده و اکنون همه پل‌ها نورپردازی شده‌اند.

 

زارع زاده ادامه داد: همچنین نورپردازی میدان راه آهن (هجرت)، ایجاد تونل نور در این میدان، تعویض کف‌پوش‌ها و ... انجام شده است، همچنین المان‌های ترکیبی نوروز و ماه رمضان نیز در سطح شهر در حال نصب هستند و سیلوی اهواز نیز بعد از چند سال نورپردازی شد.

 

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه گل‌کاری و زیباسازی میادین شهر به خوبی انجام شده است، اضافه کرد: آبنما‌های سطح شهر نیز بروزرسانی شده و در هر منطقه ۷ تا ۸ آبنمای اصلی بروزرسانی و فعال شده‌اند.

 

وی می‌گوید: همچنین تعمیر سرویس بهداشتی‌های سطح شهر اهواز در حال انجام است و همه سرویس‌ها فعال خواهند شد.

 

زارع زاده با اشاره به تامین روشنایی و رفع مشکل برخی نقاط خاموش پارک‌ها، گفت: اهواز کاملا آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است و ۲ نقطه برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است.

 

وی با تاکید بر لزوم انجام نظافت شهر با جدیت بیشتر و تامین قابل توجه مخازن جدید زباله، افزود: بارندگی اخیر موجب شد شهر آشفته به نظر برسد و نباید این موضوع را به حساب انجام نشدن کار پاکسازی بگذاریم بلکه بارندگی شدید اخیر بر کار‌های انجام شده و نشاط شهر اثر منفی گذاشته است.

 

حجت الله زارع زاده با اشاره به اهمیت همکاری مردم در پاکیزگی شهر، ادامه داد: از همه همشهریان می‌خواهیم در حفظ و پاکیزگی شهر مشارکت کنند، درست است شهرداری وظیفه جمع‌آوری زباله و رفت و روب را دارد، اما اگر شهروندان در کنار پاکبانان و خدمتگزارانشان در شهرداری احساس مسئولیت نداشته باشند، بعید است شاهد شهر پاکیزه و در خور شأن‌مان باشیم.

 

وی اضافه کرد: رهانکردن زباله در خیابان، همراه داشتن کیسه زباله در پارک‌ها برای جمع‌آوری زباله و تخلیه زباله در مخزن زباله، نریختن نخاله‌ها و وسایل دورریز در زمان خانه‌تکانی جلوی در منزل برخی از کار‌هایی هستند که موجب می‌شوند شهر پاکیزه‌تر و زیباتری داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار