خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: طرح گلگشت نوروزی برای ۹۰ باب مجاری عرضه سوخت مایع و ۴۳ باب جایگاه سی ان جی استان سمنان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۷۱
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین عبدلی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت روز ۲۹ اسفند ماه روز ملی شدن صنعت نفت اظهار کرد: طرح گلگشت‌های نوروزی در سه مرحله از جایگاه‌های سوخت سرتاسر استان انجام و در قالب اکیپ‌هایی از کارکنان و مسئولین ذی ربط منطقه با وسایط نقلیه دارای برچسب مخصوص (گلگشت و سوخترسانی نوروزی)، برای بر طرف کردن نواقص احتمالی در جهت رفاه حال هموطنان انجام می‌شود.
وی افزود: این طرح برای بازدید و بازرسی و حصول اطمینان از آمادگی جایگاه‌های سوخت برای مسافران نوروزی انجام می‌شود.
عبدلی گفت: امسال نیز همانند سال‌های قبل طرح گلگشت نوروزی برای بازدید و بازرسی از جایگاه‌ها با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و طبق چک لیست‌های تنظیمی در سه مرحله انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در ادامه اظهار کرد: مرحله نخست امروز ۲۶ اسفند ماه آغاز شده و تا پایان ۱۶ فروردین ماه سال آتی و با هدف و رصد همه جایگاه‌های تحت زعامت منطقه در قالب اکیپ‌های اعزامی بازدید و ادامه می‌یابد.
مدیر با بیان اینکه ۱۰ تیم در کل استان سمنان مسئولیت نظارت بر جایگاه‌های سوخت را بر عهده دارند افزود: همچنین نظارت بر موضوعات بهداشتی و نظافتی نیز در دستور کار است.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه شاهرود گفت: تیم‌های گشت قبل از شروع سفر‌های نوروزی تا ۱۵ فروردین وظیفه نظارت بر جایگاه‌های سوخت استان سمنان را برعهده دارند وبه‌صورت مستمر از تمامی جایگاه‌های سطح استان بازدید می‌کنند.
عبدلی با اشاره به فعالیت ۸۸ جایگاه سوخت فعال در استان سمنان، گفت: از این تعداد ۳۳ جایگاه در مسیر جاده بین‌المللی تهران به مشهد قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: از این مسیر دو هزار کیلومتری تهران به مشهد و بالعکس یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر آن زیرپوشش و در محدوده جغرافیایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه شاهرود است.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه شاهرود اظهار کرد: خوشبختانه موجودی سوخت در انبار‌های سه‌گانه شرکت در شاهرود ـ دامغان و سمنان به اندازه کافی وجود دارد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم هم پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار