خبرهای داغ:
همزمان با ماه مبارک رمضان، اقامه نماز جماعت در سه وقت، مراسم سخنرانی،قرائت دعا، مناجات و فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی و نیز جزخوانی قرآن مجید در مسجدجامع شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۷۵
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با تبریک حلول ماه نزول قرآن، افزود: مانند سنوات گذشته مراسم پرفیض وعظ، سخنرانی، مناجات و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی از نخستین شب ماه نزول قرآن در "مسجدجامع شهرکرد" آغاز و تا آخرین شب ماه مبارک رمضان، هرشب از ساعت ۲1:30 بمدت یکساعت ادامه خواهد داشت.

مرتضی سجادی، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، مراسم معنوی "پویش نقاشی عزیزم حسین" ویژه کودکان، همزمان با 30 شب مناجات و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی و نیز هرشب آیین "قرعه کشی کمک هزینه سفر زیارتی" ویژه شرکت کنندکان در مراسم دعا و مناجات، در مسجدجامع شهرکرد، برگزار می شود.

وی، ادامه داد: جزء خوانی قرآن مجید صبح ها پس از اقامه نماز جماعت، بیان احکام، قرائت دعای کمیل، زیارت آل یاسین و جامعه کبیره همچنین ضیافت افطاری در شب های جمعه از دیگر برنامه های مسجدجامع شهرکرد در ماه مبارک رمضان است.

جانشین پایگاه شهداء مسجدجامع افزود: آحاد مردم روزه دار، ظهرها پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از بیان احکام و ایراد سخن توسط حجج اسلام فاضلی، دکتر مختاری و هنرجو، به ترتیب در دهه اول، دوم و سوم ماه مبارک رمضان بهره مند می شوند.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان اظهارداشت: مراسم وعظ و مناجات خوانی و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی در این ماه با عظمت از دهه اول، دوم و سوم ،توسط حجج اسلام کریمی و کرمی برگزار خواهد شد.

وی، ادامه داد: مراسم احیاء شب‎های ۱۹، ۲۱، ۲۳ و ۲۷ ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس با سخنرانی حضرت حجج اسلام شوزب شیری، شیخ کبیر اسماعیلی، ابوالفضل احمدی و فاضلی به صورت با شکوه برگزار می شود.

سجادی، گفت: مراسم معنوی احیای درلیالی با عظمت قدر و شب شهادت مظلومانه مولود کعبه، نخستین شهید محراب، حضرت امام علی بن ابیطالب علیه السلام از ساعت ۲۲:۳۰ با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،قرائت زیارت عاشورا،دعای جوشن کبیر، مداحی با نوای گرم مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام ،سخنرانی و برنامه توسل به قرآن برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار