همزمان با هفته درختکاری، به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج جغتای و مدیریت منابع طبیعی شهرستان، بخشدار هلالی، دهیاران و شورای اسلامی روستای قلعه نو و شفیع آباد تعداد ۳ هزار نهال در محدوده بیابانی این شهرستان کاشته شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۲۲
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از جغتای، در راستای اجرای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کاشت یک میلیارد نهال، همزمان با هفته منابع طبیعی و هفته درختکاری، به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جغتای، مدیریت منابع طبیعی شهرستان، بخشدار هلالی، دهیاران و شورای اسلامی روستای قلعه نو و شفیع آباد شهرستان جغتای، تعداد ۳ هزار نهال در محدوده بیابانی این شهرستان کاشته شد.

اجرای این طرح باعث کنترل ریز گرد ها و غنی شدن منطقه به لحاظ پوشش گیاهی خواهد شد، سرهنگ پاسدار محمد رامشینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جغتای، هدف از اجرای این طرح را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، عمل به منویات معظم له و توسعه سرانه فضای سبز و همچنین جلوگیری از فرسایش و کمک به ایجاد اکوسیستم پایدار در منطقه عنوان کرد.

مدیر منابع طبیعی شهرستان جغتای هم بیان کرد: در راستای توافق انجام شده با بسیج سازندگی و بخشدار هلالی برنامه ریزی کاشت تعداد ۱۴ هزار نهال در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار