خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تاکید کرد: بدون تعارف ملاک پلیس در شب چهارشنبه آخرسال حفظ آرامش روانی همشهریان خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۱۱
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

ملاک پلیس در شب چهارشنبه آخرسال حفظ آرامش روانی مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شائینی در رابطه با تمهیدات پلیس در شب چهارشنبه آخرسال گفت: سبک و منش چهارشنبه آخرسال برای تک تک آحاد مردم محترم است و کسی میل به تنش و ایجاد آلودگی صوتی با لوازم محترقه‌ی خطرناک و سایر تخلفات حادثه ساز و مزاحمت ندارد.
وی از حوادث مخاطره آمیز مواد منفجره خطرناک سخن گفت و افزود: استفاده از مواد آتش بازی هرگز به طور کامل ایمن نیست، حتی در صورتی که کاملاً مراقبت صورت گیرد و این موضوع نوجوانان را به طور جد تهدید می‌کند.
شائینی تصریح کرد: حوادث نه تنها ممکن است برای کسانی که از آن استفاده می‌کنند به وجود آید، بلکه برای کسانی که این مواد را درست می‌کنند نیز ممکن است اتفاق بیفتد لذا از خانواده‌های محترم تقاضا می‌شود تا کنترل بیشتر و حساس تری نسبت به فرزندان خود داشته باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان اظهار داشت: پلیس بدون اغماض با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت برخورد و در صورت مشاهده اینگونه مخاطرات با فرد خاطی رفتار قانونی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار