خبرهای داغ:
شاهرود_ به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی، تعدادی درخت مثمر در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود غرس گردید.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۳۸
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین عبدلی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود و تعدادی از کارکنان به مناسبت هفته درختکاری ضمن کاشت نهالی‌هایی مثمر در تاسیسات و عملیات انبار نفت و منازل سازمانی این منطقه، با اشاره به اینکه حماسه عاشورا به منزله کاشت درختی بود که ثمراتش پس از ۱۴۰۰ سال به تمام بشریت می‌رسد، اظهار کرد: یکی از درس‌های مهمی که از حماسه پر شور امام حسین علیه السلام می‌گیریم این است که ما باید به دنبال کار ماندگاری باشیم که برکاتش به همه مردم برسد.
او با بیان اینکه درختکاری یک اصل برای محیط زیست و طبیعت است، گفت: باید یادمان باشد که همه آبادانی‌ها به برکت نظام، انقلاب، امام و شهدا است و وقتی پای درختی آب می‌ریزیم باید بدانیم که این انقلاب را شهدا با خون پاک خود آبیاری کرده اند.
عبدلی با اشاره به مجاهدت‌های شهدا برای این انقلاب، گفت: نام گذاری شهدا بر روی خیابان ها، مکان‌ها و نشانیدن نهال به یاد شهدا، نشان می‌دهد که شهدا زنده اند و کار‌های خیری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به بار نشسته، از برکت خون شهدا است.
گفتنی است در این مراسم چند اصله نهال زیتون، گیلاس، سیب، زردآلو و آلبالو با مد نظر قرار دادن شرایط آب و هوایی غرس شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار