خبرهای داغ:
حجت الاسلام مجتبی محمدی،در جمع دانش آموزان گفت: تلاوت و انس با قرآن، روزه داری و مناجات با خدا بهترین توشه معنوی ماه مبارک رمضان است.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۲۷
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه ماه مبارک رمضان نشست صمیمانه دانش آموزان شبانه روزی امام حسین علیه السلام میانکوه با امام جمعه اردل برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی محمدی، در این دیدار با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان، گفت: همگان بایستی از ماه مبارک رمضان  بهره برداری کنیم هرچه تلاش بیشتر باشد، آثار و برکات بیشتری به انسان می رسد.

 امام جمعه اردل، تلاوت و انس با قرآن، روزه داری و مناجات با خدا بهترین توشه معنوی ماه مبارک رمضان است،

حجت الاسلام محمدی، به فرصت جوانی و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: گفت: از جوانان در قرآن مجید و روایات اهل بیت  عصمت و طهارت علیهم السلام بسیار ستایش شده است، فرصت جوانی فرصتی است که زود می گذرد و به تعبیر امیر ولایت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام در نامه به فرزند عزیزش سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام می‌فرمایند "پسرم قدر جوانی و فرصت جوانی خود را بدان". امیر بیان حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه می فرمایند" إنّما قَلبُ الحَدَثِ كالأرضِ الخاليَةِ ، ما اُلقِيَ فيها مِن شَيءٍ قَبِلَتهُ" قلب نوجوان ، در حقيقت چونان زمينى باير است كه هرچه در آن افكنده شود مى پذيرد.

وی، افزود: جوانی مانند ماه مبارک رمضان است همانطور که لحظه به لحظه ماه مبارک رمضان با برکت و قابل استفاده است جوانی نیز همین گونه است، فرصت جوانی مانند ماه رمضان فرصت کاشتن است در نتیجه با مشورت کردن در همه امور با اهل فن، درست از این فرصت جوانی استفاده کنیم.به فرمایش شهید این ماه با عظمت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام وقتی که نیروی جوانی به اتمام برسد، شخص به خویش می‌گوید چقدر زود گذشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت علی اکبر علیه السلام میانکوه، در حاشیه این دیدار گفت: در ادامه برنامه پرسش های دانش آموزان مطرح شد و حجت الاسلام مجتبی محمدی با صبر و حوصله جواب داد.

وی افزود: تلاوت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این دیدار صمیمی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار