خبرهای داغ:
در جمع بسیجیان گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی نشان از ولایت‌پذیری، هوش بالا و موقیت شناسی آن‌ها دارد، مردم ایران اسلامی در11اسفند افتخار آفریدند.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۳۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، افزود: حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رأی، لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی و نه بزرگ به دشمنان بود.

وی، ادامه داد: دشمنان یکسال قبل از انتخابات، همه ابزاز تبلیغی و رسانه ای خود را بکار گرفتند، تا مردم را از حضور در انتخابات منع کنند، اما در این آزمون بزرگ،باز هم مردم ایران اسلامی سربلند بیرون آمدند و دشمنن بار دیگر طعم تلخ شکست را چشیدند.

اظهار داشت: آحاد مردم با اراده بالای خود پای صندوق‌های رأی، تلاش‌های دشمنان این مرز و بوم را ناکام گذاشته و انشقاقی که دشمنان به‌دنبال آن بودند را به شکست کشاندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، با قدر دانی از حضور شورانگیز آحاد مردم کشور عزیز ایران اسلامی و مردم ولایتمدار شهرستان فارسان در انتخابات 11اسفند ماه گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی است، حضور مردم نشان داد هر جا که پای اسلام و انقلاب اسلامی در میان باشد مردم بصیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها نمی‌گذارند، ما هم سربازیم  و خدا را شاکریم که توانستیم این برنامه مهم و سراسری را با امنیت کامل در استان بدون هیچ مشکل امنیتی انجام بدهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار