خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

اجرای بیش از ۱۵۰ پروژه عمرانی در سطح محورهای استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون۱۵۰پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف راهداری شامل بهسازی رویه آسفالت، ابنیه فنی، ایمنی و... در سطح راه‌های مواصلاتی استان انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۸۴۲۲۴
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اولویت این اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان در راستای ارتقاء ایمنی محورهای استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۵۰ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان در دست اقدام بود و حدود ۹۰ درصد این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقاء ایمنی محورهای استان همدان از ابتدای سال ۵۰۴ کیلومتر روکش آسفالت، ۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط کشی، ۸ هزار و ۱۳۳ کیلومتر شانه‌سازی، ۱۸ هزار عدد نصب و تعمیر تابلو و علائم و ۳۰۴ مورد ترانشه‌برداری و اصلاح پیچ تند، صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به رفع ۳۱ نقطه حادثه‌خیز که ۱۰ مورد آن بیش از تکلیفی سال ۱۴۰۲ بود، گفت: ایجاد شیار لرزاننده طولی و عرضی به طول ۱۵ کیلومتر، تنقیه و لایروبی یک هزار و ۸۰۰ دستگاه پل، ساخت ۴۳ کیلومتر راه روستایی، نصب دوربین و سامانه‌های تردد شمار و ۹۸ هزار کیلومتر باند برفروبی و نمک‌پاشی در سطح راه‌های استان همدان انجام شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش‌های جهادی و پیگیری مستمر نتایج اقدامات فوق کسب رتبه اول کشور در کاهش تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروزی امسال، کاهش ۳۴ درصدی تصادفات جاده‌ای در ایام اربعین، کسب رتبه دوم کشور در کاهش مصدومین جاده‌ای، کاهش ۵ درصدی تلفات و ۱۵ درصدی مجموع تصادفات جاده‌ای طی ۱۱ ماهه امسال بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات