خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

امدادرسانی به ۸۷ نفر مسافر گرفتار در کولاک توسط راهداران همدان

همدان-مدیرکل راهداری استان همدان گفت: طی ۴۸ساعت گذشته افزون بر ۱۱ هزار کیلومتر باند برفروبی و نمک‌پاشی، امدادرسانی به ۸۷ نفر مسافر گرفتار در کولاک، اسکان موقت ۳۵ نفر مسافر در راهدارخانه‌های استان انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۲۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد آهکی گفت: بارش پراکنده برف از اواخر روز شنبه ۵ اسفند ماه در سطح استان همدان آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد و از شب گذشته نیز کولاک شدید همراه با کاهش محسوس دما تا منفی ۱۰ درجه زیرصفر و کاهش دیده  پدیده غالب در سطح محورهای استان است.

وی تصریح کرد: از همه همشهریان و هموطنان گرامی خواهشمندیم از سفرهای غیرضروی اجتناب کنند و در صورت ضرورت سفر حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی علی الخصوص زنجیرچرخ مجهز کنند و از سالم بودن خودرو و پربودن باک خودرو خود مطمئن باشند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به کولاک شدید و کاهش دما اضافه کرد: با تلاش‌های جهادی و نمک‌پاشی به موقع توسط عوامل راهداری هیچ یک از محورهای همدان مسدود نیست.

وی خاطرنشان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته افزون بر ۱۱ هزار کیلومتر باند برفروبی و نمک‌پاشی، امدادرسانی به ۸۷ نفر مسافر گرفتار در کولاک، اسکان موقت ۳۵ نفر مسافر در راهدارخانه‌های سطح استان توسط راهداران استان همدان انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار