خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

ثبت افزون بر ۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: از ابتدای طرح راهداری نوروزی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲ فروردین ۱۴۰۳ افزون بر ۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۹۵۸۷۰۳۳
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد آهکی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ اظهار کرد: از ابتدای طرح راهداری نوروزی تا ۲ فروردین ۱۴۰۳،  ۴ میلیون و ۵۱۴ هزار تردد توسط ۸۰ سامانه فعال تردد شمار در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: طی این مدت ۴۶۳ هزار ورودی وسایل نقلیه به استان بوده و ۳۹۳ هزار وسیله نقلیه از استان همدان خارج شده است که نرخ ورودی و خروجی استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد کاهش داشته که دلیل آن مصادف شدن تعطیلات عید نوروز با ایام مبارک ماه رمضان است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: پیش‌بینی ما اوج ترافیک جاده‌ای در تعطیلات عید سعید فطر است که تمهیدات لازم برای روان‌سازی ترافیک با آمادگی کامل ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری در ۳۵ باب راهدارخانه، ۴۲ باب مجتمع خدماتی رفاهی، استقرار در ۴۵ گردنه برفگیر و فعالیت ۵۰ اکیپ واکنش سریع راهداری برای پیشگیری از هرگونه راهبندان در ایام تعطیلات نوروزی و عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به منظور ارتقاء ایمنی راه‌های استان در ایام نوروز افزون بر ۳هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط کشی، ۸ هزار کیلومتر شانه‌سازی، تعدیل شیب شیروانی و پاکسازی پارکینگ جاده‌ای و حریم راه،۲۱ کیلومتر نصب نیوجرسی، ۱۸ هزار عدد نصب تابلو و علائم، رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز،رنگ آمیزی و ایمن‌سازی ۲۰۰ تقاطع و... در سطح محورهای همدان انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات