خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

آمادگی کامل راهداری همدان برای مقابله با بحران‌های احتمالی

همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه آغاز سفرهای نوروزی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان برای مدیریت و کنترل بحران های احتمالی در آمادگی کامل قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۸۷۰۴۱
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به شروع سفرهای نوروزی و احتمال وقوع سیل و بارش برف طی چند روز آینده، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در آماده‌باش کامل قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر آماده باش کامل راهداران در سطح محورهای استان همدان در حال حاضر،۳ دستگاه بیل مکانیکی،۳ دستگاه لودر و ۲ دستگاه گریدر آماده بکار جهت اعزام به استانهای معین همدان هستند تا در صورت بروز هر گونه بحران احتمالی وارد عمل شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه ۵۰ اکیپ راهداری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی مشغول فعالیت هستند، گفت: این راهداران با تجربه و آموزش‌دیده هستند و در شرایط بحرانی می‌توانند خدمات ارزنده‌ای به مردم در مواقع بحرانی ارائه دهند.

وی در ادامه به اقدامات پیشگیرانه این اداره در سطح جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: طی سال ۱۴۰۲ بیش از هزار و ۸۰۰ دستگاه پل و آبرو لایروبی و  تنقیه شده است و در این مدت نیز افزون بر ۱۸۰ دستگاه پل بزرگ تعمیر و مرمت شده اند.

آهکی گفت: از رانندگان درخواست داریم تا با توجه به احتمال وقوع سیل، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و به هیچ وجه در حاشیه رودخانه ها توقف نداشته باشند، و قبل از شروع سفر خود با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات