خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده انتظامی شاهرود از کشف موتورسیکلت سرقتی از داخل جعبه بغل اتوبوس توسط ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۶۶
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

هوندای سرقتی سر از جعبه بغل اتوبوس درآوردبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی گفت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان حین ایست و کنترل خودرو‌ها، با بررسی دقیق و هدفمند و تسلط کامل پر عبور و مرور خودرو‌های سبک و سنگین، به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از گرگان به سمت زابل در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از اتوبوس متوجه شدند یک دستگاه موتورسیکلت هوند؟ در جعبه بغل آن مخفی شده است افزود: پس از بازدید و بررسی مشخصات موتورسیکلت که شماره‌های قانونی آن مخدوش شده بود سرقتی بودن آن محرز شد.
شائینی در ادامه از توقیف موتورسیکلت سرقتی و دستگیری راننده اتوبوس خبر داد و گفت راننده در تحقیقات پلیس اظهار داشت موتورسیکلت را از فردی در یکی از شهرستان‌های استان گلستان تحویل گرفته تا آن را در شرق کشور تحویل دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان با بیان اینکه پرونده در این رابطه تشکیل و متهم به مراجع ذیصلاح معرفی شد خاطرنشان کرد: راننده خودرو‌های باربری و اتوبوس برای تحویل گرفتن هرگونه بسته یا لوازم دیگر می‌بایست نسبت به قانونی بودن آن اطمینان حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار