با همکاری فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی با گروه فیلمبرداری حوزه هنری، سکانس‌هایی از فیلم سینمایی «پای پرواز» که گذری بر زندگی شهید فخری زاده است ،ضبط شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۶۰
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، فیلم سینمایی «پای پرواز» به کارگردانی روح الله جلالی طلب، با موضوع زندگی دانشمند هسته ای کشورمان « شهید محسن فخری زاده» توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در حال تولید است و مقطع حساسی از زندگی یک قهرمان واقعی ساخته و پرداخته است.

با همکاری فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی و گروه فیلمبرداری حوزه هنری، سکانس‌هایی از فیلم سینمایی« پای پرواز» که با مضمون گذری بر زندگی شهید فخری زاده است، ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی با اشاره به هزینه های بالای فیلمبرداری در نقاط مختلف فرودگاه که توسط شرکت فرودگاه‌ها دریافت می شود، اظهار کرد: خدا را شاکریم این یگان توانست با هماهنگی ها و تاییدات لازم، به صورت رایگان فیلمبرداری این فیلم را در فرودگاه به پایان برساند.

سرهنگ پاسدار حسین باقرزاده، تصریح کرد: این همکاری از آن جهت است که طی چهار دهه گذشته، قهرمانان ملی و به‌طور خاص شهدای شاخص، سهمی ناچیز از چرخه تولیدات سینمای ایران داشته‌اند و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و به تصویر کشیدن گوشه‌ای از زندگی این عزیزان کمتر از شهادت نیست.

وی افزود:خوشحالیم که توانستیم از پتانسیلی که سپاه در فرودگاه دارد برای شهدا خرج کنیم و با همکاران این یگان، گروه فیلمبرداری را در تمام برنامه های فرودگاهی، همراهی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار