خبرهای داغ:
سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی از حضور حماسی اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۹۲
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی از حضور حماسی اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم
ملت شریف ایران اسلامی و مردم ولایت‌مدار استان سمنان؛
حضور دیروز شما در پای صندوقهای رای، به معنای حقیقی یک حماسه اسلامی و ملی بود، پس از ماه ها جنگ روانی دشمن که هدفی جز تحریم انتخابات، ناامید کردن ملت ایران و بی‌رنگ کردن انتخابات نداشت، شما بار دیگر بصیرت،آگاهی و موقع شناسی خود را در محک آزمایش جهانیان نهادید و عظمت این ملت مؤمن و انقلابی را به رخ دشمنان خود کشیدید.
در این ایام که رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت همینه پوشالی استکبار جهانی را در هم کوبیدند، ملت غیور ایران اسلامی در آوردگاهی دیگر شکوه حماسه را به نمایش گذاشتند.
بی شک وقتى ايمان در دلهاى مردم مى‌جوشد و به مرحله‌ى عمل سرازير مى‌شود، نتيجه اين است كه هر پديده‌اى كه متّكى به ايمان الهى است، تقويت پيدا مى‌كند و انتخابات یازدهم اسفند جوشش ایمان و امید و مهر تایید ملت ایران به تبلور مردم‌سالاری و مشارکت مردم در سیاست است.
سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان عظمت حضور و شکوه حماسه شما ملت رشید و مؤمن را تکریم نموده و از همه‌ی دست‌اندرکاران اجرا و نظارت و متصدیان نظم و امنیت و نیز از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در انعکاس این حماسه نقش آفرین بودند تشکر و قدردانی می نماید.
امید است تا با اتحاد و همدلی در راه تعالی و تحقق ایران قوی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار